/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu hvorfor ingen mail
Fra : ub40nr1
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 17-09-05 10:36

er der nogle der ved hvorfor der lige pludselig ikke kommer mail mere???

Jeg har ikke fået mail siden tirsdag el onsdag, og der var det mail fra om mandagen.....

ub40nr1

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 17-09-05 10:37

Serveren er vel brækket ned - som sædvanlig - rolig du skal nok få emiler, sådan cirka på mandag eller tirsdag,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-09-05 11:36

Kun teamet bag kandu ved det.

Jeg er optimist og tror på, at de arbejder på det nye system, men det kan også være at deres programmører er taget på ferie.

Hilsen ans og god weekend med eller uden mails

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-09-05 11:43

Sådan er det bare! Kandu = 100% pure assholes! Sådan ville BS aldrig ha gjort!

LATTER; NEJ TAK - BRINTBOMBE; YES SIR!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-05 14:20
Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-09-05 16:23

Men for helvede det er irriterende, ikke at få mails...!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-09-05 11:16

JA! Det' træls...

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 18-09-05 21:20

Ja det er træls, eller r.. irreterende som vi kbh´ere siger, jeg så lige der var en igen idag der havde stillet et spørgsmål omkring det samme som mit, hvis der kommer mail mandag el tirsdag er det Nordsted1 der får pointene da han var den første der svarede, og så og vel er den første der skrev rigtigt.

ub40nr1

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-09-05 22:10

Nordstedt1 er vist hunkøn og jeg har da i dag mandag fået 47 e-mails fra kandu.

Kommentar
Fra : ub40nr1

Dato : 19-09-05 23:07

Jeg har oz fået en masse mail fra kandu idag, så pointene går til Nordsted1, og Nordsted1 må undskylde hvis det er en hun, da jeg har kaldt dig for han

Godkendelse af svar
Fra : ub40nr1

Dato : 19-09-05 23:08

Tak for svaret Nordsted1.
5 stjerner da du havde ret i at der nok kom mail idag mandag eller tirsdag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 10:31

Selv tak, ja nogle gange har man da lov at være heldig