/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
newsbin / usenetserver start hjælp .
Fra : Niqo
Vist : 937 gange
100 point
Dato : 17-09-05 08:49

hej. jeg skal starte med at køre med newsbin / usenetserver . hvordan gør jeg, har fået af vide jeg skal ind og oprette en bruger et sted med konto nr, og hente program osv. men hvordan gør jeg?

MVH NIQO

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 110 point
Dato : 17-09-05 09:24

ikke for at blande mig, man Newsleecher er altså et kanon program.

Hvis du søger her på kandu på newsbin, så kommer der en del links.

http://www.newsleecher.com/

der er også forklaringer på

www.piratgruppen.org

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-09-05 09:27

http://www.piratgruppen.org/rubrique.php3?id_rubrique=2#Nyhedsgrupper

Det var et mere direkte link.

Hvem er din udbyder, hvilken gruppe vil du ind i?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-09-05 09:30

Ok, har vist læst dit spg ordentligt nu............. GG

gå ind og opret en konto på
http://www.usenetserver.com/

Hent det program jeg foreslog. ¨Så¨tager vi den derfra

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 17-09-05 09:40

okay. hehe . er igang nu . der står næst sidst :
Number on Card: er det ens kort nr eller kontonr?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-09-05 09:44

kort nr.

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 17-09-05 09:53

den skriver dette når jeg prøver, og det er det rigtige kort nr jeg har indtastet : Registration Failed. Please press the Back button and try again.
The card could not be authorized for the following reason: This transaction has been declined. AVS - Non U.S. Card Issuing Bank CSC - Not Processed

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 17-09-05 09:59

der var den. det var fordi jeg ike havde skrevet udløbsdato . heh .. hva skal jeg så nu?

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 17-09-05 10:04

det der NewsLeecher program koster penge efter 14 dage. der findes da andre programmer som er gratis, er der ikk?

Kommentar
Fra : Niqo

Dato : 17-09-05 10:53

har oprettet bruger på usenetserver , og bruger NewsBin Pro som program. så nu må vi se om det virker. hehe

Godkendelse af svar
Fra : Niqo

Dato : 17-09-05 10:53

Tak for svaret troldenesdhb.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-09-05 12:37

øhhh, jeg har været i haven, så har ikke set dine indlæg. Men det lyder jo som om du er godt på vej

Husk der er masser af ulovlige ting på nyhedsgrupper. Det er fy fy

Jeg selv har desværre ikke råd til de nyhedsgrupper der koster, så bruger bare den gratis fra TDC.