/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hvilken skal jeg vælge?
Fra : gangster50
Vist : 399 gange
90 point
Dato : 17-09-05 00:31

Jeg vil gerne købe en extern hdd på de 200-250gb til de 1000-1500 kr, men hvilket mærke er bedst?

Kan i komme med nogle forslag til hvilken jeg skal købe?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-05 01:51
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-09-05 03:01

Jeg har en 250gb. ubs2. helt lydløst. Det er jo meget godt, men det er alt for langsoooooomt.
forvent 1.5 - 4 Megabyte i sekundet.
Det er ikke hd- mærket, men usb'en der er skyld i den langsomme hastighed.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-09-05 11:37

Hos edbpriser.dk ser du til højre under mest populære, som regel en harddisk, som er billig og som har fået gode anmeldelser (Klik på de gule stjerner)
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 19-09-05 22:20

Maxtor laver en serie der hedder One Touch og nu også en One Touch II de fås både med USB2 og Firewire, disse er udmærkede harddiske, du kan også vælge at købe et løst kabinet og selv stoppe en HDD i det efter eget valg.

Af bedre HDD kan nævnes:

Maxtor
Samsung
Hitachi 2,5"
IBM