/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
LET TUNING AF PGO HOT 50 (NY MODEL)
Fra : monobryn
Vist : 8011 gange
200 point
Dato : 21-10-02 14:56

Er der ikke en der kan fortæle mig hvordan jeg tuner min hot 50 nemmest?
Det skal helst ikke være synligt tun, såsom tunudstødning!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-10-02 15:40

der sidder en skive i din gearing, den kan du fjerne, det giver helt vildt.....men prøv at læse her, her kan du også se hvordan du gør det..

http://www.45scooter.dk

mvh. Melander

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 21-10-02 16:22

du kan også sætte et tostykke på fra en PGO 45 km/t

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 200 point
Dato : 21-10-02 20:17

Der sidder en ring i varatoren som skal fjernes, blindrøret på udstødningsrøret skal lukkes og så et tun topstykke, det til 45 modelen giver kun lidt ekstra træk og næsten ingen fart det gør tuntopstykket derimod, det giver bundtræk og lidt ekstra i topfarten. Hvis alt dette lavet vil den kunne køre ca: 75 km/t.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 21:03

"monobryn" <monobryn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:MFSs9.146817$Qk5.5624392@news010.worldonline.dk...
> Er der ikke en der kan fortæle mig hvordan jeg tuner min hot 50 nemmest?
> Det skal helst ikke være synligt tun, såsom tunudstødning!

-Du skal bare have dig et lille diskret 75ccm. cyllinder. eller evt. 80ccm
støbejern.. Det er nok det bedste så render den nemt de 80 km/t og det med
alletiders optræk....

Oliver Bruchhaus.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 08:20

Det vil nok være en god ide at starte med begrænsningerne.
se på www.raunholt.dk

Kommentar
Fra : Master_uj

Dato : 26-11-02 21:11

Du kan fjerne begrænsningerne...
så kommer den til at køre 60-65 km/t!!!

MVH DJ Buller

Kommentar
Fra : anders_nielsen

Dato : 27-12-02 02:19

Er der nogen der kender et godt værksted hvor de gerne vil fjerne begrænsninger på knallerter? Hvad med fx LMC Cykler/Knallerter i Lyngby?