/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Country
Fra : Fuddi
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 16-09-05 20:44

Hejsa

Jeg har lige været på ferie og hørte her en countrysang som jeg ikke lige fik fat i titlen på.

Den spilles af "XXX" & Friends så vidt jeg lige kunne se på videoen. Jeg tror at X var en rimelig gammel mand og en af hans friends var vist Paul Schaffer. Der var så vidt jeg husker ingen sang i den men der var noget fedt banjo mener jeg og gang i den. Der var en der sagde at den vist var 7-8 år gammel. Er der nogen der ved hvad det er for en sang?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 20:52
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 21:02

Nope: 10 mod 1 ***ggg***

Det er garanteret Willie Nelson. Han lavede DVD'en "Willie Nelson & Friends - Outlaws And Angels". Er godt nok ikke helt klar på Paul Schaffer, men med bla. Merle Haggard, Keith Richards, Kid Rock, Bob Dylan, Los Lonely Boys, Toby Keith, Shelby Lynne, Carole King, Lee Ann Womack , Jerry Lee Lewis og mange flere!

Rimer i alt fald på "en gammel mand" og "country" - og så har den været vist vildt meget på det seneste

http://www.texasroadhouse.com/product_info.php?product_id=280&template=willie_merch&category_id=96

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 21:04

Right: http://www.xs4all.nl/~slowhand/news/04112003.htm

Paul Schaffer var med......

Bestået ***ggg*** ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 21:07

Gu' har du så erling_l godt gået

Kommentar
Fra : Fuddi

Dato : 16-09-05 21:20

Det er et nummer hvor "ham den gamle" spiller sammen med en helt masse af sine venner på en gang...

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 21:29

Måske "I'll never smoke wheed with Willie again". Men jeg har set en stor del af koncerten, og der er masse af numre hvor han spiller med forskellige sammensætninger af venner - tror ikke jeg ud fra din beskrivelse kan komme det nærmere - der må du nok selv på banen for at genkende den. Køb den, lån den på biblioteket, se den i TV næste gang (har i alt fald været på 2-3 gange allerede nu), lej den ved Blockbuster.... men at han spiller med mange, det gør han desværre på mange numre - det samme gælder banjo....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 21:32

Her er lidt samples - prøv at hør dem, og find ud af, hvilket nummer du tænker på http://www.smokecds.com/cd/36442

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 21:33

godt nok ikke alle numre, men hvis du er heldig??

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 16-09-05 23:52
Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 19-09-05 16:34

Hva' så Fuddi - fik du numrene lyttet igennem og fundet den, du var efter ?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 22-09-05 13:13

Fuuuudiii ????

Kommentar
Fra : Fuddi

Dato : 20-10-05 15:34

Nej den var det ikke og jeg er ret sikker på at det IKKE er Willie...

Annuller spørgsmålet
Fra : Fuddi

Dato : 13-12-06 23:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål