/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hjælp til opsætning på mobil
Fra : 10.Totti
Vist : 343 gange
70 point
Dato : 16-09-05 17:47

jeg skal ha gjort sån jeg kan modtage email på min tlf...nogen der kan hjælpe mig....det er en sony ericsson k700i

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 16-09-05 18:00

eller skal hvertfald ha gjort sån jeg kan få nogen mp3 sange over på den

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 19:05

Hvis du går ind på dette link, kan du se hvordan man skal gøre

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/telefonmanualer/index.jsp

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 16-09-05 19:42

kan jeg gøre det gratis igennem bluetooth

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-09-05 00:42

For at tage det sidste først: ja du kan overføre gratis fra computer til telefon med bluetooth, det kræver dog at computeren er udstyret med en bluetooth dongle (sender og modtager) for modtage e-mail skal du hente en opsætning til din telefon, den hentes her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ph1&zone=ph rul ned på siden, der står: under opsætning af telefon klikker du på læs mere, så vælger du din telefon, når du har fundet k700i og klikket står der længere nede på siden 3 afsnit WAP E-MAIL MMS, under E-MAIL klikker du på læs mere, så kommer du på en side hvor der står: Klargør af telefonen til mobile e-mail tjenster under dit telefon navn som står længere nede, klikker du på Indsend, så skal du vælge land, Danmark er sandsynligvis allerede valgt og du klikker på Indsend, så skal du vælge net, du kan vælge mellem Orange, Sonofon, TDC mobil, Tele2 og Telia, når du har klikket på den udbyder du bruger skal du vælge bærer der skal du sandsynligvis vælge gsm/csd når du har klikket skal du vælge indgående server (den udbyder du har din e-mail konto hos) er din ikke på listen skal du oprette den manuel, det er lidt indviklet men øverst skriver du din e-mail udbyder, brugernavn, adgangskode, e.mail adresse, postserver,smtp server og så videre, jeg håber du finder du af det, ellers spørg igen, jeg ser på Kandu sidst på formidagen og igen sidst på aftenen/først på natten, du kan også skrive til mig, min e-mail står i min profil.
Hilsen Ove

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 17-09-05 01:11

når jeg har gjort det der og jeg prøver og hente mail...så skriver den bare forkert password eller postkasse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-09-05 01:30

Var din e-mail udbyder på listen eller har du oprettet manuel? tyder på der er et eller andet sted du har gjort noget forkert!