/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
køb af farvelaser
Fra : thjalmer
Vist : 479 gange
140 point
Dato : 16-09-05 15:51

Hej
jeg er ved at købe en farvelaser og jeg har set mig varm på
en OKI C3200 og en HP2600N men hvad for en af dem nogen
der ved lidt om de 2 her for eller imod.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 150 point
Dato : 16-09-05 16:13

umiddelbart synes jeg personligt bedst om Okien da den er pænere og samtidig er den billigere end Hpen. Forbrugsstoffer plejer også at være dyrere til HP og den har heller ikke så høj opløsning som Oki.
Men det er alligevel et spørgsmål om smag og behag.

Kommentar
Fra : thjalmer

Dato : 16-09-05 16:25

hvad med kvaliteten på det du printer ud nogen forskel

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-09-05 16:25

Off topic. Fijala -> Jeg har forsøgt at sende noget til din email men får fejl hvergang. Kom lige igen?

tjalmer - Jeg er helt enig med Fijala i forskellen på de 2 nævnte, men der findes jo også andre maskiner? Hilsen Arne

Kommentar
Fra : thjalmer

Dato : 16-09-05 16:29

har du nogen forslag til andre farvelaser til ca. 3000 kr

Godkendelse af svar
Fra : thjalmer

Dato : 16-09-05 16:39

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-09-05 16:44

tjalmer -> prøv at gå ind på http://edbpriser.dk/forsiden.asp - så kan du selv søge dig frem til de muligheder der er. Du kan selv indtaste en max. pris samt andre begrænsninger, og læse andres vurderinger af de enkelte maskiner.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-09-05 18:54

Hejsa

Vi har tilfældigvis en HP2600N til salg incl. extra patroner. (2-4 stk. af hver farve)
pris ?? giv et bud
service er overholdt.
sælges p.g.a. vi skal have ny fotokopi maskine og har derfor valgt en kombi maskine i den tunge ende.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-09-05 10:11

UPS
sætternissen har været på spil
det er ikke en hp men Brother HL-2600CN

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-09-05 11:32

dk.

hvad med en mindste pris på Brotheren. Man skulle jo nødigt fornærme.

Kommentar
Fra : thjalmer

Dato : 17-09-05 14:38

har købt en OKI C3200 i dag til 2700 kr

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-09-05 17:04

oki doki

gad vid hvornår der komer mail fra kandu ??? har først set dine indlæg her kl 16:50
havde du budt 2700,- for printeren havde der været 99% change for det var blevet accep.
(tillæg for extra patroner)