/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
vand på bunden af bilen!
Fra : home2
Vist : 2821 gange
200 point
Dato : 21-10-02 12:58

hej alle

jeg har om morgenen for et par dage siden opdaget at der ligger vand på bunder af min bil. Jeg ved ikke om det lige er sket eller gennem en længere periode men jeg havde dagen for kørt i regnvejr og det havde formentlig også regnet om natten. Noget andet er at bunden kun er fugtigt i venstre side af bilen (foran, under og bagved førersædet). Mit spgm. er så hvor fejlen kan ligge henne og hvad jeg kan gøre ved det. Jeg høre også gerne fra folk som har oplevet det samme og deres erfaringer med det.

toyota corolla ´89 xl 1.3

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 210 point
Dato : 21-10-02 13:17

Jeg har været ude for det samme og der kan bl.a. være følgende fejlmuligheder:

1. Utæthed i dit varmesytsem, vi er jo begyndt at tænde for varmen i bilerne igen.
2. Utæthed i gummipakninger / andet pakningsmateriale i forrude.
3. Utæthed i ved gummilister i døre og vinduer. Kan muligvis klares med noget silicone.
3. Utæthed ved kraftig regn og ved kørsel i regnvejr ved sideruder. Kan muligvis klares med noget silicone.
4. Utæthed i forbindelse med tæring eller øvrigt omkring luftindtag eller forrude.
5. Utæthed i forbindelse med tæring i bund eller sidedøre.

Jeg har selv haft utætheder i forbindelse med de første 4 punkter.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 13:49

"home2" <home2.news@kandu.dk> wrote in message
news:QWQs9.146389$Qk5.5612935@news010.worldonline.dk...
>
> jeg har om morgenen for et par dage siden opdaget at der ligger vand på
> bunder af min bil. Jeg ved ikke om det lige er sket eller gennem en
> længere periode men jeg havde dagen for kørt i regnvejr og det havde
> formentlig også regnet om natten. Noget andet er at bunden kun er
> fugtigt i venstre side af bilen (foran, under og bagved førersædet). Mit
> spgm. er så hvor fejlen kan ligge henne og hvad jeg kan gøre ved det.
> Jeg høre også gerne fra folk som har oplevet det samme og deres
> erfaringer med det.
>
> toyota corolla ´89 xl 1.3
>

Se, den er jeg jo spændt på at høre forklaingen på, for jeg har noget nær
samme problem i Tipo'en fra '95. Min mistanke går i retning af et utæt
varmeapparat, for den sluger/fortærer vandet i kølersystemet i tide og utide
og det forsvinder tilsyneladende ikke ud under bilen.

--
Eliasen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 14:11

On Mon, 21 Oct 2002 14:48:30 +0200, "Eliasen"
<FJERNDETTEeliasen@mail1.stofanet.dk> wrote:

>> jeg har om morgenen for et par dage siden opdaget at der ligger vand på
>> bunder af min bil. Jeg ved ikke om det lige er sket eller gennem en
>> længere periode men jeg havde dagen for kørt i regnvejr og det havde
>> formentlig også regnet om natten. Noget andet er at bunden kun er
>> fugtigt i venstre side af bilen (foran, under og bagved førersædet). Mit
>> spgm. er så hvor fejlen kan ligge henne og hvad jeg kan gøre ved det.
>> Jeg høre også gerne fra folk som har oplevet det samme og deres
>> erfaringer med det.
>> toyota corolla ´89 xl 1.3

>Se, den er jeg jo spændt på at høre forklaingen på, for jeg har noget nær
>samme problem i Tipo'en fra '95. Min mistanke går i retning af et utæt
>varmeapparat, for den sluger/fortærer vandet i kølersystemet i tide og utide
>og det forsvinder tilsyneladende ikke ud under bilen.

Der er flere eksempler på, at sjuskede lednings- og
antennegennemførelser er problemet.
--

Mvh
Mr. Knudsen
GM 3.0i-24

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 21-10-02 16:27

hej jeg har selv en toyota som din og jeg for vand i venstre side det kommer under døren prøv en vasketunnel mvh.johnni.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 14:48

> jeg har om morgenen for et par dage siden opdaget at der ligger vand på
> bunder af min bil. Jeg ved ikke om det lige er sket eller gennem en
> længere periode men jeg havde dagen for kørt i regnvejr og det havde
> formentlig også regnet om natten. Noget andet er at bunden kun er
> fugtigt i venstre side af bilen (foran, under og bagved førersædet). Mit
> spgm. er så hvor fejlen kan ligge henne og hvad jeg kan gøre ved det.
> Jeg høre også gerne fra folk som har oplevet det samme og deres
> erfaringer med det.

Kontroller bunden for utætheder. Det burde være til at finde. Evt gør det
inde fra. Spræt gulvtæppet op pænt hvis der ikke er samlinger som du kan
skille det ad i. Hvis ikke det er det Så ja.. så ved jeg ikke hvad det er.

Brian
--
www.gronaerten.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 16:36

»home2« ræsonnerede, og skrev:

| jeg har om morgenen for et par dage siden opdaget at der ligger vand
| på bunder af min bil. Jeg ved ikke om det lige er sket eller gennem en
| længere periode men jeg havde dagen for kørt i regnvejr og det havde
| formentlig også regnet om natten. Noget andet er at bunden kun er
| fugtigt i venstre side af bilen (foran, under og bagved førersædet).
| Mit spgm. er så hvor fejlen kan ligge henne og hvad jeg kan gøre ved
| det. Jeg høre også gerne fra folk som har oplevet det samme og deres
| erfaringer med det.

Hejsa

Prøv at stikke nallerne ind i de nederste varme/luftkanaler og mærk om det
drypper eller er vådt indvendigt. Jeg havde samme problem for et måneds tid
siden, og det viste sig at være varmelegemet som var itu-gegangen. Noget
kølertætner fra Høyer fiksede problemet.
Derudover skal du også huske at kigge bunden igennem (løft tæppet op indeni
kabinen). Der kan meget vel være nogle små revner/huller som ved en given
fart/vandtryk pisker vand ind i kabinen (~husker tilbage på sidste gang jeg
fik undervogsspul :| ~). For en sikkerheds skyld kunne du smøre bunden ind i
noget tætner eller tectyl (det hjalp med mig med at kvæle nogle små
indgangrevner).

Hva med dørkarmene --har du tjekket om der løber vand ind herfra?

Ehm, du glemte ikke at rulle vinduet _helt- op?

Held og lykke.

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?
Filmen som Ole Michelsen gav 5 hatte.

»Demons to some, angels to other«
Dimmu Borgir - Arcane Lifeforce Mysteria

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 16:43

On Mon, 21 Oct 2002 17:35:45 +0200, "Digit"
<"Digit"@"Digitalessex".com> wrote:

>Noget kølertætner fra Høyer fiksede problemet.

Brug endelig ikke det middel !!! - midlet sætter sig alle vegne i
systemet, hvor det ikke skal.
--

Mvh
Mr. Knudsen
GM 3.0i-24

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 18:19

»"Mogens Knudsen"« ræsonnerede, og skrev:

|| Noget kølertætner fra Høyer fiksede problemet.

| Brug endelig ikke det middel !!! - midlet sætter sig alle vegne i
| systemet, hvor det ikke skal.

Øhh, jeg har altså tømt hele flasken i min beholder.... jeg har gået og
været opmærksom på om bilen bliver for varm... men alt både ser/føles ud som
det plejer. Går det helt galt?

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?
Filmen som Ole Michelsen gav 5 hatte.

»Demons to some, angels to other«
Dimmu Borgir - Arcane Lifeforce Mysteria

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 18:27

On Mon, 21 Oct 2002 19:19:23 +0200, "Digit"
<"Digit"@"Digitalessex".com> wrote:

>Øhh, jeg har altså tømt hele flasken i min beholder.... jeg har gået og
>været opmærksom på om bilen bliver for varm... men alt både ser/føles ud som
>det plejer. Går det helt galt ?

Efter nogen tid kan bilmotorens kølesystem være stoppet, hvor den ikke
skal. Men nu må du jo se, hvad der sker.....
--

Mvh
Mr. Knudsen
GM 3.0i-24

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 18:50

hej alle
>
> jeg har om morgenen for et par dage siden opdaget at der ligger vand på
> bunder af min bil. Jeg ved ikke om det lige er sket eller gennem en
> længere periode men jeg havde dagen for kørt i regnvejr og det havde
> formentlig også regnet om natten. Noget andet er at bunden kun er
> fugtigt i venstre side af bilen (foran, under og bagved førersædet). Mit
> spgm. er så hvor fejlen kan ligge henne og hvad jeg kan gøre ved det.
> Jeg høre også gerne fra folk som har oplevet det samme og deres
> erfaringer med det.
>
> toyota corolla ´89 xl 1.3

Jeg oplevede det samme for et par morgener siden. Der lå ca en liter på
bunden i højre side.

Jeg har dog fastslået at det kommer gennem døren via en dårligt forseglet
højttalerinstallation. Jeg tror egentlig bare jeg finder noget plast at
forsegle døren med.

Mvh.

Thomas

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 20:59

""Mogens Knudsen"" <oo300024v@FJERNEDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3db4201d.11632616@dtext.news.tele.dk...
> On Mon, 21 Oct 2002 17:35:45 +0200, "Digit"
> <"Digit"@"Digitalessex".com> wrote:
>
> >Noget kølertætner fra Høyer fiksede problemet.
>
> Brug endelig ikke det middel !!! - midlet sætter sig alle vegne i
> systemet, hvor det ikke skal.

Taler du af erfaring, eller er du blot hoppet med på vognen, hvor alle taler
om hvor farligt det er ?

I mine unge dage brugte man hviden fra et æg

Jeg tror nu man skal være grumme uheldig for t kølertætner skader.

MVH

Holten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 21:12

On Mon, 21 Oct 2002 21:59:07 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:

>Taler du af erfaring, eller er du blot hoppet med på vognen, hvor alle taler
>om hvor farligt det er ?

Jeg taler ud fra den erfaring, som bl.a. denne gruppe giver. Der er
flere eksempler på, at det er tilfældet, når midlet anvendes. Tænker
man lidt midlets virkemåde, giver det jo nærmest sig selv.

Holten - min nabo har brugt det med skade til følge !
--

Mvh
Mr. Knudsen
GM 3.0i-24

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 21:30

»"Mogens Knudsen"« ræsonnerede, og skrev:

|| Øhh, jeg har altså tømt hele flasken i min beholder.... jeg har gået
|| og været opmærksom på om bilen bliver for varm... men alt både
|| ser/føles ud som det plejer. Går det helt galt ?

| Efter nogen tid kan bilmotorens kølesystem være stoppet, hvor den ikke
| skal. Men nu må du jo se, hvad der sker.....

Argh, nu bliver man jo små nervøs.
Stoppe kølesystemet siger du... det er da halvstore slanger skidtet løber
igennem... hvor skulle det helt præcis stoppe det henne?
Jeg har som sagt kørt med det et par uger uden problemer. Kigger jeg ned i
ekspansionsbeholderen er væsken godt grumset, så det er måske kommet mere i
end godt er... men der stod bag på flasken at det kun vil tætne hullerne.
Ekspedienten i den lokale Høyer fortalte at produktet har været på markedet
siden 60'erne... så man kan vel godt konkludere at det er mere end
gennemprøvet.

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?
Filmen som Ole Michelsen gav 5 hatte.

»Demons to some, angels to other«
Dimmu Borgir - Arcane Lifeforce Mysteria

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 21:42

On Mon, 21 Oct 2002 22:30:27 +0200, "Digit"
<"Digit"@"Digitalessex".com> wrote:

>Argh, nu bliver man jo små nervøs.
>Stoppe kølesystemet siger du... det er da halvstore slanger skidtet løber
>igennem... hvor skulle det helt præcis stoppe det henne?

Skylkanaler, som er en langt mindre dimension end dine slanger og rør

>Jeg har som sagt kørt med det et par uger uden problemer. Kigger jeg ned i
>ekspansionsbeholderen er væsken godt grumset, så det er måske kommet mere i
>end godt er... men der stod bag på flasken at det kun vil tætne hullerne.
>Ekspedienten i den lokale Høyer fortalte at produktet har været på markedet
>siden 60'erne... så man kan vel godt konkludere at det er mere end
>gennemprøvet.

Min nabo fik stoppet kanalerne i Jaguarens kølesystem
--

Mvh
Mr. Knudsen
GM 3.0i-24

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 21:44

»"Mogens Knudsen"« ræsonnerede, og skrev:

| Skylkanaler, som er en langt mindre dimension end dine slanger og rør

Det er os' rigtigt.

klip
| Min nabo fik stoppet kanalerne i Jaguarens kølesystem

Med det samme produkt fra Høyer?

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal tro. ...well der sker vel ikke
noget ved at tømme systemet og genfylde med normal glykol. Produktet har vel
også tætnet det det skulle (det drypper i hvertfald ikke mere fra legemet)

Er der virkelig ingen som har gode erfaringer med dette
kugle-køletætner-middel?

--
/Digit
Har du set Lukas Moodysson's nyeste film »LILJA 4-EVER«?
Filmen som Ole Michelsen gav 5 hatte.

»Demons to some, angels to other«
Dimmu Borgir - Arcane Lifeforce Mysteria

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 21:54

On Mon, 21 Oct 2002 22:44:01 +0200, "Digit"
<"Digit"@"Digitalessex".com> wrote:

>Med det samme produkt fra Høyer?

Desværre...
--

Mvh
Mr. Knudsen
GM 3.0i-24

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 22:24

On Mon, 21 Oct 2002 22:30:27 +0200, "Digit"
<"Digit"@"Digitalessex".com> wrote:

>Ekspedienten i den lokale Høyer fortalte at produktet har været på markedet
>siden 60'erne... så man kan vel godt konkludere at det er mere end
>gennemprøvet.

Min lokale Hoyer ekspedient anbefalede også produktet, men han syntes
også, at det ville være en god ide, at holde godt øje med
vandtemperaturen i nogen tid, især når der bliver varmere i vejret
igen.

Jeg brugte et par timer i går på at give Fordvognen en ny køler

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)
1990 Ford Sierra Sapphire 2,0i DOHC GLS
1990 SAAB 9000 CDi 2,3 16V

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:15

""Mogens Knudsen"" <oo300024v@FJERNEDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3db4667e.29649904@dtext.news.tele.dk...
> On Mon, 21 Oct 2002 22:30:27 +0200, "Digit"
> <"Digit"@"Digitalessex".com> wrote:
>
> Min nabo fik stoppet kanalerne i Jaguarens kølesystem

Kunne du ikke have fundet et andet eks. den var sgu nok gået i stykker
alligevel. )

MVH

Holten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:19

""Mogens Knudsen"" <oo300024v@FJERNEDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3db45f24.27768328@dtext.news.tele.dk...
> On Mon, 21 Oct 2002 21:59:07 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:
>
> >Taler du af erfaring, eller er du blot hoppet med på vognen, hvor alle
taler
> >om hvor farligt det er ?
>
> Jeg taler ud fra den erfaring, som bl.a. denne gruppe giver.

Det kan jo være godt nok i mange tilfælde.
Problemet ligget nok bare i at, jeg ikke tror der faktisk er så mange som
har dårlige erfaringer med det.
Ofte bygger det på nøget man har "hørt" om hvor dårligt det er.

Der er
> flere eksempler på, at det er tilfældet, når midlet anvendes.

Er der nu det ??

Tænker
> man lidt midlets virkemåde, giver det jo nærmest sig selv.

Det synes jeg netop ikke.

MVH

en Uening Holten

>
> Holten - min nabo har brugt det med skade til følge !
> --
>
> Mvh
> Mr. Knudsen
> GM 3.0i-24

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:24

On Wed, 23 Oct 2002 21:15:18 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:

>Kunne du ikke have fundet et andet eks. Den var sgu nok gået i stykker
>alligevel.

Gl. skrøne - kender du noget andet bilmærke, der kan køre 150 km med
et tilstoppet kølesystem uden, at lortet brænder sammen ?
--

Mvh Mogens
GM 3.0i-24

"Livet er for kort til kedelige biler"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:27

On Wed, 23 Oct 2002 21:18:30 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:

>Det kan jo være godt nok i mange tilfælde.
>Problemet ligget nok bare i at, jeg ikke tror der faktisk er så mange som
>har dårlige erfaringer med det.
>Ofte bygger det på nøget man har "hørt" om hvor dårligt det er.

Hver gang (ikke denne gang) er der flere, som "har været på" med en
udtalelse....

>Er der nu det ??

Jep

>Det synes jeg netop ikke.

Midlet skal stoppe huller -> kan vel ikke se forskel på et hul i en
køler og en lille lysningshul i en rørforbindelse.
Slet ikke, hvis ikke "kanten" er helt ren.....

Iøvrigt: Tak maileriet jvf. min separate anfordring
--

Mvh Mogens
GM 3.0i-24

"Livet er for kort til kedelige biler"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:32

"Mogens Knudsen" <oo300024v@FJERNEDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3db6f6fd.2039983@dtext.news.tele.dk...
> On Wed, 23 Oct 2002 21:15:18 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:
>
> >Kunne du ikke have fundet et andet eks. Den var sgu nok gået i stykker
> >alligevel.
>
> Gl. skrøne - kender du noget andet bilmærke, der kan køre 150 km med
> et tilstoppet kølesystem uden, at lortet brænder sammen ?

Skal ikke kommentere det med de 150 km, men hvis du vil til at påstå, at
Jaguar laver/har laver holdbare motorer,
så mister jeg sgu alt for dig Mogens.

Min far var på et tidspunkt liiiige ved at købe en, men kom heldigvis på
bedre tanker.
Max 100k KM så skal hele lortet rep. (6+12 proppers fra 1978-199X )

På en skala fra 1-13 vil jeg give 5 til dem fra firserne 6 til halvfemserne
og 8 til de helt nye, da vi endnu ikke ved noget om dem.

MVH

Holten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:35

"Mogens Knudsen" <oo300024v@FJERNEDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3db6f749.2116222@dtext.news.tele.dk...
> On Wed, 23 Oct 2002 21:18:30 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:
>
> >Det synes jeg netop ikke.
>
> Midlet skal stoppe huller -> kan vel ikke se forskel på et hul i en
> køler og en lille lysningshul i en rørforbindelse.
> Slet ikke, hvis ikke "kanten" er helt ren.....

Jamen det er jo varme + luft som får lortet til at størkne, og der er
forhåentlig ikke alt for meget luft i skyllekanalerne.

>
> Iøvrigt: Tak maileriet jvf. min separate anfordring

Velbekomme

MVH

HH

> --
>
> Mvh Mogens
> GM 3.0i-24
>
> "Livet er for kort til kedelige biler"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:47

On Wed, 23 Oct 2002 21:31:51 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:

>Skal ikke kommentere det med de 150 km, men hvis du vil til at påstå, at
>Jaguar laver/har laver holdbare motorer, så mister jeg sgu alt for dig Mogens.

Godt - dét skal vi sgu' undgå. Så jeg holder min kæft

>Min far var på et tidspunkt liiiige ved at købe en, men kom heldigvis på
>bedre tanker.
>Max 100k KM så skal hele lortet rep. (6+12 proppers fra 1978-199X )
>På en skala fra 1-13 vil jeg give 5 til dem fra firserne 6 til halvfemserne
>og 8 til de helt nye, da vi endnu ikke ved noget om dem.

Din vurdering -> min vil være ?
Jaguar holder langt fra så godt som tyske maskiner - det blev lidt
bedre efter '86, hvor Ford "gik" ind i firma'et.......
--

Mvh Mogens
GM 3.0i-24

"Livet er for kort til kedelige biler"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:49

On Wed, 23 Oct 2002 21:35:13 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:

>Jamen det er jo varme + luft som får lortet til at størkne

Sikkert - men det er der vel også mulighed for ved et gennemhullet
kølesystem ?

Kan du ikke huske PHK's ven, som i sommers holdt nede i Østrig med et
dårligt kølesystem, grundet midlet var anvendt ?
--

Mvh Mogens
GM 3.0i-24

"Livet er for kort til kedelige biler"

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:57

"Mogens Knudsen" <oo300024v@FJERNEDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3db6fc25.3359861@dtext.news.tele.dk...
> On Wed, 23 Oct 2002 21:31:51 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:
>
> Din vurdering -> min vil være ?
> Jaguar holder langt fra så godt som tyske maskiner - det blev lidt
> bedre efter '86, hvor Ford "gik" ind i firma'et.......

Lidt hurtige ex. på defekte motorer ))

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=3&DataNr=1&DisplayDetail=111
11111113214731&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDat
e=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=9&F
ormModel=daytona&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&Sear
chCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=0&y=0

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=7&DataNr=4&DisplayDetail=111
11111113821844&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDat
e=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=1988%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake
=21&FormModel=&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=12500000%2d24999999&FormSort
=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=54&y
=13

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=7&DataNr=5&DisplayDetail=271
14435&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormD
urchmesser=0&FormEZ=1988%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=21&FormM
odel=&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=12500000%2d24999999&FormSort=0&Page=0
&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=54&y=13

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=7&DataNr=6&DisplayDetail=111
11111113681612&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDat
e=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=1988%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake
=21&FormModel=&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=12500000%2d24999999&FormSort
=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=54&y
=13

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=61&DataNr=9&DisplayDetail=21
615815&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&Form
Durchmesser=0&FormEZ=1988%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=21&Form
Model=&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=25000000%2d49999999&FormSort=0&Page=
0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=51&y=10

Skal jeg fortsætte ?
Det er bare at starte forfra i søgning på Jaguar )))))))))

MVH

Holten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 20:59

"Holten" <dddddd@ddd.dk> skrev i en meddelelse
news:3db6fedd$0$3387$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "Mogens Knudsen" <oo300024v@FJERNEDETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:3db6fc25.3359861@dtext.news.tele.dk...
> > On Wed, 23 Oct 2002 21:31:51 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:
> >
> > Din vurdering -> min vil være ?
> > Jaguar holder langt fra så godt som tyske maskiner - det blev lidt
> > bedre efter '86, hvor Ford "gik" ind i firma'et.......
>
> Lidt hurtige ex. på defekte motorer ))

Ja det virkede ikke lige med link, men der er næsten flere med defekt motor
end der er uden )

MVH

Holten

>
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=3&DataNr=1&DisplayDetail=111
>
11111113214731&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDat
>
e=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=9&F
>
ormModel=daytona&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&Sear
> chCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=0&y=0
>
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=7&DataNr=4&DisplayDetail=111
>
11111113821844&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDat
>
e=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=1988%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake
>
=21&FormModel=&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=12500000%2d24999999&FormSort
>
=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=54&y
> =13
>
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=7&DataNr=5&DisplayDetail=271
>
14435&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormD
>
urchmesser=0&FormEZ=1988%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=21&FormM
>
odel=&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=12500000%2d24999999&FormSort=0&Page=0
> &SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=54&y=13
>
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=7&DataNr=6&DisplayDetail=111
>
11111113681612&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDat
>
e=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=1988%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake
>
=21&FormModel=&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=12500000%2d24999999&FormSort
>
=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=54&y
> =13
>
http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=61&DataNr=9&DisplayDetail=21
>
615815&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&Form
>
Durchmesser=0&FormEZ=1988%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=21&Form
>
Model=&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=25000000%2d49999999&FormSort=0&Page=
> 0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=51&y=10
>
> Skal jeg fortsætte ?
> Det er bare at starte forfra i søgning på Jaguar )))))))))
>
> MVH
>
> Holten
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-10-02 21:59

On Wed, 23 Oct 2002 21:58:39 +0200, "Holten" <dddddd@ddd.dk> wrote:

>Ja det virkede ikke lige med link

Du bør bruge forkortelser - det hjælper no'en gang':
www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?DisplayDetail=11111111112787450

>men der er næsten flere med defekt motor
>end der er uden )

Rolig nu
--

Mvh Mogens
GM 3.0i-24

"Livet er for kort til kedelige biler"

Godkendelse af svar
Fra : home2

Dato : 24-10-02 09:02

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 24-10-02 12:03

Hej home2!

Fik du løst problemet og hvad var der galt?

Men sikke en masse kommentarer fra nyhedsgruppen, og der er ellers nogen, der skriver, at de ikke vil kommentere spørgsmål fra Kandu!

Har for øvrigt også selv en gang for mange år siden brugt kølertætner uden problemer!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : home2

Dato : 24-10-02 12:25

jeg har en anelse om at det er forruden som måske pga. rust ikke er tæt. Det var der en person som har set på min bil som har sagt. Jeg er næsten også sikker på (ved nogle test) at vandet løbet ned under pedalerne. Han forslog af montere forruden på igen men det koster ca. 2000 kr som jeg mener er for dyrt. Pga. bilens alder/værdi vil jeg prøve at finde en billigere løsning ved at tætne hullerne til som den er nu uden at afmontere forruden.

mvh

home2