/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
link i status linjen
Fra : Pjevser
Vist : 586 gange
86 point
Dato : 16-09-05 01:39

Nogen der kender koden til så man ikke kan se linket i status linjen når man holder musen over et link??

/Pjevser

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 96 point
Dato : 16-09-05 01:49
Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 16-09-05 01:53

Den viser koden hele tiden og det var ikke sådan en jeg ville have :)
Det jeg søger er blot at den fjerner linket i status linjen NÅR jeg holder musen over et link :)

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 16-09-05 01:54

Ellers skal du lave dit eget popup vindue.
Hvor der kun vises din web adresse.....
Du kan hente koden/rne på min side.
www.steenmartinsen.dk

fik jeg svar på det andet spørgsmål, eller er KANDU,,,,,,nu igen

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 16-09-05 01:57

Jeg har fundet den jeg ledte efter og den var faktisk på den side du også skrev.
Men ellers tak for hjælpen endnu en gang smxxx og tak for hjemmesiden

Godkendelse af svar
Fra : Pjevser

Dato : 16-09-05 01:57

Tak for svaret smxxx.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 16-09-05 01:59

Men pas på popup vinduer, render vi først ind i et, der ikke er til at få væk,,,,,,, så kan du godt sige farvel til flere besøg på din side.
Så træd varsom med POPUPS,,,,, muligvis skægt for begyndere og andre, der gerne vil have dit besøg,,,,,men absolut ikke skægt for mennesker der gerne vil ud fra din side.........
SÅ PAS PÅ, ALT KAN MISBUGES, MEN POPUP, ER EN AF DE VÆRRE,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 16-09-05 02:00

Det var hurtigere end jeg var om at skrive DET ?????????????????

Kommentar
Fra : Pjevser

Dato : 16-09-05 02:04

hehe det er da ikke min skyld

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 16-09-05 02:17

Hej
NEJ VEL::::::::::

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-05 08:30

Kiss (Keep It Simple)

Kode
<a href="http://dmi.dk" alt="DMI" onmouseover="window.status='';return true;">DMI</a>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-05 08:44

Ska' du ha ketchup og sennep, det gule, agurkesalat, rå eller ristede løg ?

Kode
<html>
<head>
<title>scrolling statustekst</title>
<script type="text/javascript">
msg = "Denne tekst scroller i statuslinjen...";
msgud = "";
function StatusBarScroll() {
if (msgud.length < msg.length)
msgud += msg;
msgud = msgud.substr(1);
window.status = msgud.substring(0, msg.length);
window.setTimeout("StatusBarScroll()",150);
}
</script>
<head>
<body onload="StatusBarScroll();">
<a href="http://dmi.dk" alt="DMI">DMI</a>
</body>
</html>

</MOLOKYLE>