/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Erfaringer med Magnusson's Krav efterlys~
Fra : Shari
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 21-10-02 12:33

Jeg har netop købt Magnussons hundefoder, som skulle være så godt. Der er bare det problem, at min hund ikke er vildt begejstret for produktet.

Nu er han godt nok meget forvænt med god mad, som jeg ofte selv laver til ham, men han er som regel også glad for tørkost (Advance Maxi, Frolic, C/P).

Jeg håber, han vænner sig til Magnussons hundefoder og kiks, men jeg ville gerne høre, om andre hundeejere har haft succes med produktet, eller ej ?

Shari

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 21-10-02 16:50

Det bedste, man kan gøre for sine dyr, er at give dem noget mad, de kan lide. Så lever de både godt og længe.

Accepteret svar
Fra : soja

Modtaget 100 point
Dato : 16-11-02 20:10

Jeg har fodret mine rottweilere med Magnussons foder for flere år siden.
Hundene kunne godt li' produktet, men jeg var ikke tilfreds - alt for meget der
kom ud igen og lidt pelsproblemer.
Jeg fodrer nu med kallun m.m.

Kommentar
Fra : rbk

Dato : 17-11-02 14:57

Jeg har prøvet magnussons på ca 40 hunde fra mini schnauzer til Rottweiler bla. er danmarks pænsete newfoundlæner
opfostret med magnussons. så jeg kan kun anbefalle dette gode produkt. og er der nogle spørgsmål om magnussons er jeg klar til at hjælpe.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-12-02 20:14

"Shari" skrev d. 21-10-02 11:33 dette indlæg :
> Jeg har netop købt Magnussons hundefoder, som skulle være så godt. Der
> er bare det problem, at min hund ikke er vildt begejstret for
produktet.
>
> Nu er han godt nok meget forvænt med god mad, som jeg ofte selv laver
> til ham, men han er som regel også glad for tørkost (Advance Maxi,
> Frolic, C/P).
>
> Jeg håber, han vænner sig til Magnussons hundefoder og kiks, men jeg
> ville gerne høre, om andre hundeejere har haft succes med produktet,
> eller ej ?
>
Hej Shari
Du skriver ikke om du kommer vand på fodret hvis du gør det kan det
kan det være derfor din hund ikke vil spise det
vi mennesker spiser jo heller ikke bøf med vand på
håber din hund vil kunne lide dette gode produkt som kun kan
anbefalles

> Shari
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"