/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Romantisk musik.. Please hjælp!!
Fra : Nick15
Vist : 768 gange
20 point
Dato : 15-09-05 22:33

Hejsa.

Min dejlige kæreste kommer imorgen. Og hun er syg og er lidt ked på det seneste så jeg vil prøve og muntre hende op imorgen. Først henter jeg hende efter arbejde og giver hende nogle roser.
Derefter går vi hjem til mig. Spiser aftenmad og så siger jeg at hun skal vente med at komme ind på mit værelse. Når hun så kommer så er der tændt sterin lys og der skal være romantisk musik. :)

Mangler dog noget. De skal ikke synge. Skal være noget ligesom;

Yanni - Love Songs- The Ultimate Romantic Collection - 11 - Whispers in the Dark

Altså noget romatisk klaver, fløjte ovs.

Please hjælp skal bruge det imorgen fredag.

På forhånd tak

Nick

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-09-05 22:39

George Zamfir det er panfløjte og meget romantisk...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 15-09-05 22:39

Forøvrigt god fornøjelse, jeg er sikker på din kæreste vil sætte pris på dig

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 15-09-05 22:40

Tror jeg også

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-05 22:40

kan du ikke bruge nogle af de forslag der var i din sidste tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/72649

god bedring til kæresten, ha en god week-end

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 15-09-05 22:47

Nej for der synger de :(

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-09-05 22:57

Vivaldi, De Fire Årstider eller Beethoven, Violinkoncert

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 15-09-05 23:11

Beethovens Romancer. Der er ikke meget mere romantisk.

Ærgerligt, at der er så kort tid. Ellers kunne jeg ha' hjulpet dig på en anden måde.

Mvh Franksp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-05 00:15

Her er en ægte High Society crooner : http://www.michaelfranks.com/discog.html

..og ellers er der jo altid : http://www.bryanferry.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-05 08:18

Øeh... sorry. Jeg havde ikke læst dit spørgsmål ordenligt igennem. Du skrev jo UDEN sang

Hvad med lidt afdæmpet hyggejazz? (Klaver, bas og trommer) Bill Evans trio: Spring leaves (dobbelt LP live). Den ka' være svær at skaffe, men al anden af samme kunstner kan bruges : http://www.jazztet.com/BillEvans/BillEvans-2.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-09-05 08:21

Den jeg tænker på er :
Citat
Memories of Bill Evans
(Spring Leaves)
Bill Evans Trio
Milestone M-47034 (US)
Milestone CA 271-68102 (France) February 2, 1961, NYC

Evans, piano
Scott la Faro, bass
Paul Motian, drums

1. Nardis 5:45
2. Israel 6:09
3. I Wish I Knew 5:51
4. Sweet and Lovely 5:51
5. How Deep Is the Ocean 3:31
6. Haunted Heart 3:25
7. Beautiful Love 5:04
8. Elsa 5:08
9. The Boy Next Door 5:06

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-09-05 09:52

Jeg er enig med Toupie, man kan ikke gå helt galt med panfløjte ;)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-05 10:01

Jo, det kan man - jeg er ikke vild med panfløjte - men her tror jeg nu alligevel, at stemningen jo er lagt fra starten - så jeg overlevede nok panfløjten - bare det at han har gjort sig umage - GULD!

Nick15 - pøj pøj! Gid mange mænd var som du...

Hanne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-09-05 10:16

Hvad med at tage et smut på biblioteket og lytte til lidt af deres instrumentalmusik?? så kan du samtidig låne det musik du finder bedst?

Accepteret svar
Fra : hubi

Modtaget 20 point
Dato : 18-09-05 16:00

hey... er helt enig medtoupie, zamfir er godt og romantisk, men det jeg finder mest romantisk er dog richard clayderman, og der er os klaver som du selv sagde... ved godt det er forsent da dinb kæreste har været hos dig, men ku være hun kom igen??

//jesper

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-09-05 16:59

Der findes så mange cd'er med Lovesongs - spørg i pladeforretning eller søg på Nettet.

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 30-09-05 22:15

Tak for svaret hubi.