/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Regneark
Fra : okjk
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 15-09-05 15:58

Er der nogen der kan/vil hjælpe med at regneark (formler er sort tale for mig ) Det skal gælde for 15-20 personer - der betaler et acontobeløb, som de så bruger af en gang imellem - der skal være en slags "balance for hver enkelt person. der skal altså ikke være en samlet balance - eller sammenblanding imellem personerne - det hele skulle gerne kunne være på en side. JEG ved ikke om det kan lade sig gøre, men i ved jo så meget )

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 15-09-05 16:03

Du må nok uddybe de ønskede informationer lidt.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 15-09-05 16:17

Tja det vil jeg skam gerne, men det kommer jo til at lyde utroligt kompliceret på tryk. Men altså en person indbetaler et acontobeløb - som skal fremgå af arket - dernæst bruger man af dette beløb i småbidder - disse småbidder skal altså trækkes fra acontobeløbet, og så skal man kunne se om der er plus eller minus for denne person.
Det samme princip skal gælde for i alt 15-20 personer - ved ikke om du bliver klogere af det ?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 17:53

Kan ikke lige huske det, på stående fod, men skal jeg lave et skema til dig, så kontakt mig på
www.steenmartinsen.dk
Og jeg laver et til dig i exel regneark.

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 50 point
Dato : 15-09-05 17:58

Jeg har lavet et ark til dig.... læg en eller anden mailadresse (der kan tåle at blive spammet) i din profil kortvarigt - så mailer jeg til dig - så kan du jo se om du kan bruge det.

mvh berpox

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 15-09-05 18:14

http://up.peecee.dk/view.php?id=15463 her er der et ark (meget simpelt) men er det noget i den stil du ønsker?
Det kan gøres meget bedre, men vil ikke bruge tid på det, hvis jeg er helt på galt spor.

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk
Download Excel Rengeark
Se mine billede.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 19:34

dbl.
Skal der hjælp til exel, tror jeg, der også skal hjælp til at pakke din fil ud.
Godt ment.....
mvh

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 15-09-05 21:53

Til berpox mail gerne til: etik@c.dk
Til: dbl - har sendt en mail via din hjemmesige

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-09-05 22:34

Er afsendt

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 15-09-05 23:02

Tak for svaret berpox.