/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Jukebox program - MP3 musik
Fra : CLAN
Vist : 296 gange
122 point
Dato : 15-09-05 13:12

Oprettet for at få http://www.kandu.dk/dk/spg/74301 med under "den synlige liste" igen
Lader til det er mig selv, som finder det "bedste"
Læs http://www.kandu.dk/dk/spg/74301 og kom med dit bud
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-05 13:31

Jeg har gjort som du sagde, og skrevet "linien" ned, jeg har også søgt en del igen idag, men jeg gi'r op kan du ikke

bare være den der bestemmer musikken, i skulle jo kun være 4 stykker, hvis du så har en dvd afspiller der også kan

spille mp3, så laver du bare en dvd med 600 numre på, så kan du længe dig tilbage og nyde humlen, og i når garante

ret at falde i søvn inden musikken er færdig

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-05 13:38

4 stykker... hvor har du det fra?
Vi bliver altså 50 personer, og så ku' det jo være rart at alle ku' vælge musik... men ikke for meget, og uden at hoppe rundt i musikstykkerne
Man kan leje en Jukebox for ca. 1500,- men for det beløb kan jeg sagtens selv "flække" et eller andet sammen, da jeg har en 4-5 gamle computere og monitore stående - så er der også tilfredsstillelsen i at det er "selvgjort" (har ca. 30GB blandet MP3 musik liggende).

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-05 13:52

CLAN... jeg huskede forkert sorry, det var fordi du skrev ---I må da alle kende til det der med at en 2-3 gæster hele tiden laver "ged" i det, hvis man har en lille fest kørende... så troede jeg i bare i blev et par stykker. Go' fest

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-05 13:53

alt forladt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 132 point
Dato : 15-09-05 13:57

Husk lige at lægge "løsningen" som tip ik'? vi lejede godt nok en jukebox i foråret, hvilket vi og gæsterne var ret begej-

strede for, men når du selv kan, så er det da også en slags penge at spare

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-05 14:00

Jow' jow... det skal jeg nok gøre (tip)

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-05 12:45

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 13:09

clan... min pc arbejder på højtryk, så du er ikke glemt, jeg er spændt på at hører om du syntes om resultatet når engang brevduen når frem