/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express
Fra : clou
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 15-09-05 13:04

Hej igen derude

Håber endnu engang på Jeres hjælp.

Har lige systemgendannet min computer med det til følge, at alle mine meddelelser (gamle mails) forsvandt, er der håb om at kan finde dem igen, eller er de bare pist væk?

Håber på et positivt svar.

De bedste hilsner fra

Clou

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 110 point
Dato : 15-09-05 13:11

fordi du laver en systemgendannelse, slettes dine mailfiler ikke.

I "almindelig" outlook gemmes mail, adresser ost. i outlook.pst.

Jeg mener at kunne huske, at filen til outlook express er i DBX-format.

Derfor: Brug stifinder, søg harddisken efter *.DBX

Start outlook express, importer den fil, som du finder ved din søgning - så skulle den gerne være der igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-09-05 11:19

prøv med
http://techrepublic.com.com/5100-6270-5054599.html
eller
http://www.softforall.com/Utilities/FileDisk/R-Mail_Outlook_Express_Recovery_Software09040026.htm

håber ikke du har brugt pc´en for meget - det kan have indflydelse på det hele

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 16-09-05 22:00

Tak for svaret erling_l. Jeg har fundet dem, jeg er heller ikke sikker på, at det kom af systemgendannelsen, men det skete blot samtidig

Jeg er ked af at jeg først får svaret dig nu, men jeg modtager ikke mails når der kommer svar, gu' ved hvorfor ;-(

Mange hilsner og endnu engang tak fra

Clou

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 17-09-05 16:05

Velbekomme