/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail-invitation
Fra : lektortl
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 15-09-05 12:28

Hej!
Jeg vil gerne have Gmail, men jeg skal jo inviteres af en eksisterende bruger.
Hvem vil invitere mig? (og hvordan gør jeg i så fald?).
vh lektortl

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 110 point
Dato : 15-09-05 12:34

www.steenmartinsen.dk
kontalt mig og du har en.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 12:37

Det gælder forresten, de næste 50 der melder sig.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 12:59

Hej, kan være første mailboks ikke virker, efter hensigten, har lagt en mere op.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-09-05 13:15

Yes yes ...men husk lige på; du dermed siger TAK til reklamer

Citat
5. Are there ads in Gmail?

Yes, but they are small and unobtrusive. They don't fill half your screen and we don't make you read them just to get to your inbox. Ads are never inserted into the body text of either incoming or outgoing Gmail messages and you won't see any pop-ups or untargeted banner ads in Gmail.

Gmail users only see relevant text ads, similar to those on Google search results pages . The matching of ads to content is a completely automated process performed by computers. No humans read your email to target the ads, and no email content or other personally identifiable information is ever provided to advertisers.

Ads are matched using the same technology that powers the Google AdSense program, which already places targeted ads on thousands of sites across the web by quickly analyzing the content of pages and determining which ads are most relevant to them. Here's a sneak peek of how ads look in Gmail.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-05 13:16

ellers kan du / I kontakte webmaster via mail (menu til højre) på http://www.86325578.dk/ og det gælder selvfølgelig også de næste 50
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-05 13:19

Molo... jeg modtager ikke reklamer via min Gmail, kun en smule spam... som Gmail selv "skrotter".
Den smule reklame som ses, når man har Gmail åben er INTET i forhold til så mange andre. Der er ikke noget som popper op, fiser rundt på skærmen osv. Det eneste er et par diskrete reklamer i top og side, jeg ænser dem knapt nok.
Hygge
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-09-05 13:20

NB: Li' som på Kandu

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 13:25

Der følger ingen reklamer med Gmail
Har ikke oplevet det endnu.
Har heller ikke oplevet at blive spammet.

Godkendelse af svar
Fra : lektortl

Dato : 15-09-05 19:13

Tak for invitationen.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 19:48

Var så lidt, bare det kører, med det navn du vil have.....

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 19:48

Var så lidt, bare det kører, med det navn du vil have.....

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 19:48

Var så lidt, bare det kører, med det navn du vil have.....

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 15-09-05 19:50

Hold da op der er noget galt,,,,,eller er det kandu der spøger.