/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvad er den værd....
Fra : nenita
Vist : 534 gange
150 point
Dato : 15-09-05 11:28

Hvad vil i sige at sådan en her er værd?????
Intel Celeron Processor 2,6 GHZ, 768 Mb DDR-RAM, 40 Gb Hd, Mobility ™ Radeon ™ 9000 IGP Grafikkort 128 Mb DDR-RAM, 15" TFT XGA Color Display , DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, CD-R, CD-RW, Trådløst Netkort, Kortlæser, 4 x USB 2.0, 1 x VGA (DVI) out, 1 x TV out, 1 x FireWire IEEEx LAN (RJ45) Netkort 10/100 , 1 x Modem (RJ11), 1 x Mikrofon , 1 x Line-Out, 1 x PCMCIA Typ II, 1 x seriell, Batteri, Lader , Taske , Diverse Cd `er Medfølger, Styresystem Windows Xp, Virker Perfekt, Fremstår som ny.

Er det en rimelig størrelse til gymnasiet og lidt spil?????

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 15-09-05 11:43

Det ser ud til at det er en bærbar ?? Da der er batteri med.
Hvis det er en bærbar, hedder den som regel noget helt specifikt.

Er det en IBM eller en Dell ?? Det vil influere kraftigt på prisen.

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 15-09-05 12:32

Det står der ikke. På billedet ser det ud som .... dion

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-05 12:48

nenita, jeg syntes du skal prøve at tjekke priser på brugte i f.eks www.dba.dk www.papkassen.dk osv. mit bud på en

pris vil være max 3-5000 kr. den er udemærket til gymnasiebrug, men den bliver hurtigt for lille til spil, men der kan du

hvis behovet opstår investerer ca 1000 kr. i en ekstern hardisk

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 15-09-05 13:05

Det er en Medion.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 150 point
Dato : 15-09-05 13:17

Vi har købt en Medion i Aldi (kr. 12.000)for 2 år siden, den virker upåklageligt, og bliver brugt så godt som hver dag, om det er den samme, kan jeg ikke lige se (det er ikke mig der har tjek på det isenkram, og nu er hannerne lige gået), men prøv at tjekke på brugte på nettet

Hvor meget koster den??

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 15-09-05 13:32

4500 indtil nu. Den er på auktion.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-05 13:36

Det lyder rimeligt syntes jeg (hvis det er den samme som vores, er det ærgeligt at se hvor hurtigt prisen falder, men jeg vidste det jo godt)

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 15-09-05 14:03

for 5200 kr http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=148798
kan du få en ny bærbar( 2 års klagemulighed) som har længere tid på batteri levetiden.
pisse surt hele tiden at skulle tænke over hvor den nærmeste stik kontakt er
læs lidt mere i guider for at bestemme dit behov http://www.edbpriser.dk/Reviews_list.asp?Subcategory=48&Kind=1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-09-05 14:09

Den pc til 5200kr. har en meget mindre prossesor og mindre ram, det kan få betydning hvis den skal bruges til spil, men ellers er det et godt tilbud

Godkendelse af svar
Fra : nenita

Dato : 16-09-05 09:06

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 09:09

Selv tak, hvis du fik købt den, så rigtig god "fornøjelse" med den