/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
ftp forbindelse virker ikke efter sp2 in~
Fra : ivn
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 14-09-05 21:23

Hej,
Jeg har en hjemmeside hos TDC og jeg bruger IE6 til at connecte til serveren. Det har hidtil fungeret upåklageligt, MEN, så tog jeg endelig beslutningen om at installere SP2 til min winXP. Alt så ud til at fungere, med undtagelse af ftp-forbindelsen. Er der nogle opsætninger der skal ændres.
Jeg får meddelelsen: Windows kan ikke åbne denne mappe. Kontroller at filnavnet er korrekt, og at du har adgangstilladelse til mappen. Detaljer: FTP-sessionen blev afbrudt.
Jeg har brudt mit hovede i adskillige dage uden at komme på hvad der kan være galt nu.
Nogen ideer?
ivn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-09-05 21:39
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-09-05 21:42
Kommentar
Fra : ivn

Dato : 14-09-05 22:09

Hvad har kigget på dine links, men forstår ikke hvad jeg skal bruge dem til?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-09-05 22:40

Hej.
Såvidt jeg lige kan huske, er det Tdc, der ligger Ftp, opload til. Kan du logge ind på din side.???

Kommentar
Fra : ivn

Dato : 14-09-05 22:58

Jeg kan finde min hjemmeside på www (http://..........), men jeg kan ikke logge på med brugernavn og password på
(ftp://home....osv) som før installationen af SP2

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-09-05 23:00

prøv lige at gå til din side, fjern htpp//,,,,,og skriv FTP istedet.
Så skulle der være mulighed

Kommentar
Fra : ivn

Dato : 14-09-05 23:03

Jeg har også prøvet at deaktivere firewall i winXP, men det hjælper heller ikke...

Kommentar
Fra : ivn

Dato : 14-09-05 23:06

Har prøvet at udskifte http med ftp, hjælper ikke...

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-09-05 23:15

Der ligger en masse svar, på deres side.
Eller også har du ingen ret til at åbne siden.
Så skal du tale med tdc.
Har du prøvet, om du kan logge ind gennem TDC, under dine oplysninger.
Det kræver, også koder at logge på der.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-09-05 23:16

NU skriver du, at du har prøvet FTP,,,istedet for htpp//,,,,,,, på din side, kom der ikke en boks frem, hvor du skulle opgive koder for at logge ind.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-09-05 23:20

har lige prøvet FTP på denne side, som jeg heller ikke har ret til.
Hvis det er sådan en boks du får, så er det ikke din side.

Kommentar
Fra : bba

Dato : 14-09-05 23:38

Prøv manuel FTP login via start->kør "cmd" en kommando prompt skriv ftp <hostnavn>
så skulle du gerne få login

/BBA

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-09-05 23:43

bba.
Virker ikke hos mig.

Kommentar
Fra : ivn

Dato : 16-09-05 21:28

Har idag talt med TDC, der siger det (nok) er en fejl på deres server, og at den nu bliver fejlmeldt. Jeg finder det alligevel besynderligt at der ikke er andre der har klaget deres nød til TDC hvis det er en fejl på deres server. Jeg har jo haft problemet i mange dage, og jeg er vel ikke den eneste der benytter denne server!!!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-09-05 15:16

Prøv at oprette en ny side.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 17-09-05 15:20

Du kan også oprette gratis side her, som er skabelonbaseret eller ikke.
Der plejer ikke at være vrøvl, indbygget opload. og 50 mb
http://www.tripod.jubii.dk/

Kommentar
Fra : poul_H

Dato : 27-09-05 15:13

Prøv at skrive: ftp://(brugernavn):(password)@(skriv ftp adresse)