/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nogen der kender denne sang?
Fra : mudshade
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 14-09-05 20:23

Go' aften.
Er der nogen der kender denne sang. De synger nogetmed " I love you baby, you make me fell alright, i love you baby ..." Teksten er nok ikke hel rigtig men der omkring... Håber der er nogen der bider på...

/..mads

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 14-09-05 20:35

Tror du skal fortælle lidt mere - det er jo nogle af de mest brugte sætninger tekstmæssigt overhovedet - og hvis du oven i købet ikke er helt sikker på teksten, vil jeg tro, at du kan finde de første 5000 sange.

Lidt om genre, alder, mand/dame osv ???

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 14-09-05 20:37

Mener at det er en mand der synger den. Tror at den kom i omkring 60 - 70'erne. ved ikke rigtigt så meget mere... desværre.

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 14-09-05 21:06

Kunne det ikke være noget Barry White?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-05 21:14

mads.... er det noget du har hørt i radioen fornylig, hvis det er kan du så huske på hvilket program osv. DJ_Puden foreslår Barry White..... havde sangeren en dyb stemme eller??? Eller er sangen måske med Free og hedder All Right now??

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 14-09-05 21:18

Har faktisk lige hørtden i en reklame for den nye lille røde fiat. der er det bare en dame der synger den. Mener at stemmen er lidt lys..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-05 21:31

Jeg kender desværre ikke den reklamefilm... men nu kan du da udelukke Barry White. Prøv om du kan downloade (fy det må man ikke) den med Free, den stemme er ikke så dyb

Accepteret svar
Fra : Rocl

Modtaget 60 point
Dato : 14-09-05 21:54

Hej.

Den hedde cant take my eyes of you, og Lyrics and Music by Bob Crewe and Bob Gaudio;
performed by Frankie Valli and the Four Seasons and other artists. Bla har lauren Hill også inspillet den..
Håber det hjalp.

Rose

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 14-09-05 23:26

Er fuldstændig enig med Rocl - da jeg læste din korte tekstbeskrivelse, var denne fantastiske sang også det første, der poppede op i mit hoved. Udover F. Valli og Lauryn Hill har også Boys Town Gang indspillet en dejlig version af sangen, som i øvrigt også blev brugt til filmen "10 things I hate about you", hvor Heath Ledger synger den for Julia Stiles.

Teksten:
You're just too good to be true
Can't take my eyes off of you
You'd be like heaven to touch
I wanna hold you so much
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive
You're just too good to be true
Can't take my eyes off of you
Pardon the way that I stare
There's nothing else to compare
The sight of you leaves me weak
There are no words left to speak
So if you feel like I feel
Please let me know that it's real
You're just too good to be true
Can't take my eyes off of you
chorus:
I love you baby and if it's quite all right
I need you baby to warm the lonely nights
I love you baby, trust in me when I say
Oh pretty baby, don't bring me down I pray
Oh pretty baby, now that I've found you stay
And let me love you baby, let me love you

Godkendelse af svar
Fra : mudshade

Dato : 17-09-05 23:38

Tak for svaret Rocl. Helt kanon elsker sku den sang. MANGE MANGE tak for det..