/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Pakering KBH
Fra : H2
Vist : 729 gange
200 point
Dato : 14-09-05 19:45

Hej

Jeg skal til KBH på lørdag og se min bror, som er inde ved livgarden.
Hvor i nærheden af Amalienborg kan man pakerer uden det koster en formue.

Henrik

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-05 19:51

Jeg ville sætte bilen udenfor byen, og tage toget resten af vejen, det er næsten ikke til at opdrive en p-plads i byen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-09-05 20:06

Her er en side om parkering i København

http://www.parkering.dk/

Men det bliver svært at finde en billig parkeringsplads i København.

Det er svært nok på hverdage. På en lørdag endnu sværere.

Tag toget og dernæst Metroen til Kgs. Nytorv, så er der ikke så langt at gå.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-09-05 20:12

Du kan ikke parkere i dette område uden at skulle betale. Men efter kl. 18.00 på hverdage i blå og grøn zone koster det ikke noget
Lørdag i grøn zone gratis efter kl 14.00. Lørdag blå zone gratis. Søndage gratis parkering

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 14-09-05 20:15

Men det står på automaterne hvilke zone du befinder dig i og hvad det koster

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 14-09-05 20:24

Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men BUS 1A kører igennem store dele af København.

Kør en tur med bussen til Store Kongensgade....gå ind på slotspladsen, og din lillebror tager imod.

BUS 1 A http://www.hur.dk/ByensNet200305
http://kortlink.dk/hur/22na

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Rocl

Dato : 14-09-05 21:57

Hej.

Du kan da bare parkere ved gefion springvandet, det er gratis. Og ligger ikke så langt væk fra AMAILENBORG.

Mvh Rocl

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 14-09-05 22:56

Du kan bare parkere på Admiral hotels parkeringsplads, så er det kun et par hundrede meter at gå.Har gjort det flere gange.
alimak