/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nummer oplysning
Fra : Mallie
Vist : 10543 gange
100 point
Dato : 14-09-05 13:21

Er der nogen som helst anden mulighed for at finde ud af hvem der har et bestemt mobilnr. når hverken krak, de gule sider, eller nummeroplysningen kan hjælpe?

/Mallie

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 14-09-05 13:26

hvis personen har hemmeligt nr eller taletidskort der ikke er registret så er der ikke mulighed for at finde det

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 14-09-05 13:29

har du nummert eller navnet på personen???

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 14-09-05 13:33

jeg har nummmeret. Og jeg vil gerne finde ud af om han er en 15 årig dreng der er forelsket i min datter på 13 som han siger, eller han er en klam gammel pervers mand.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-09-05 13:35

Du må vel prøve selv at ringe op til telefonen, for selv om nummeret kan findes, siger det jo ikke noget om alderen,f.eks er mine ungers tlf. registreret i min mands navn,

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 14-09-05 13:36

okay på den måde, ring til nummert efter at have slået send nr fra så kan du lytte hvem der tager den og lægge på, om ikke andet så du får ro i sjælen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-09-05 14:47

hmmm - det kan jo være lige fra mor - far - lillesøster osv der tager telefonen.
Desuden - du har din fulde ret til at få oplysningerne fra din datter - eller forbyde hende nogen som helst kontakt indtil du ved hvem personen er - hun er jo ganske ung trods alt.

Accepteret svar
Fra : bne

Modtaget 110 point
Dato : 14-09-05 14:56

Tjah, vores SØN traf en pige via nettet, fra en by 220 km fra vores bopæl.
Så vi vendte den lidt om, og sagde "OK, sønnike - du kan godt træffe gimpen i den weekend i har aftalt, men vi lejer lige et sommerhus i byen, og tager med til det første møde, hjemme hos hendes forældre !"
Han var 14 og hun var 16........
Så ringede VI til forældrene og lavede aftalen - de lød godt nok lidt forbeholdne, men gik med på ideen.
Det var en lidt akavet situation, MEN den gav ro i sindet - også for hendes forældre.

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 14-09-05 14:58

Du kan finde alle mobilnumre med abonnement på http://person.eniro.dk/
Seipe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-09-05 17:12

rigtig god måde at gøre det på bne

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 15-09-05 13:53

Tak for svaret bne.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 23-09-05 14:52

Selv tak - forøvrigt er de kærester stadigvæk efter godt et år, og de er blevet ret gode tilat læse køreplaner, samt gode til at spare på håndørerne, de skal nemlig selv betale bus-/tog-billetten !