/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjemmeside udgivelse
Fra : timeglas
Vist : 798 gange
500 point
Dato : 13-09-05 20:31

Hej
Jeg har Frontpage 2003 og er parat til at udgive min hjemmeside. Går op i file og udgiv websted. Jeg vælger via frontpage idet jeg ved at der hvor jeg har mit domæne/host, der har de frontpage extensions, men jeg får en fejlmeddelelse på at,
http://www.xxxxx.dk kan ikke åbnes, serverfejl: du skal have 32-bit ICP/IP-netværksprotokol installeret for at få adgang til HTTP-servere. Denne protokol er enten ikke installeret eller er konfigureret forkert. Vil du have hjælp til at installere den?
mulige årsager:
1. Frontpage-serverudvidelser er ikke installeret på webserveren.
2. Webserveren er i uorden.
3. Eventuelle proxyindstillinger er ikke korrekte.
4. Der kan være opstået en fejl på webserveren.

Jeg ved at man kan udgive via frontpage og har stavet mit domænenavn rigtigt, men kommer ikke videre til at kunne indtaste password.

Hvad kan der være galt? Hjælp jeg er desperat. Har prøvet i flere dage nu.

med venlig hilsen og mvh timeglas

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 13-09-05 20:51

Hej, har du prøvet med andre ftp servere. eller har jeg 2 liggende på
www.steenmartinsen.dk

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-09-05 22:06

det er på serveren (din host) som du enten ikke har adgang til til fp. ext. har du valgt og betaler for fp ext. ??

prøve evt. igen men vælg så istedet at oploade via ftp i frontpage.
kig på din internet forbindelse >> kontrolpanel >>internet indstillinger >>forbindelser >>
har du flueben ved "automatisk registing af indstilliger" så fjern dette eller omvendt hvis der ikke er flueben i
så sæt.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 13-09-05 22:06

det er på serveren (din host) som du enten ikke har adgang til til fp. ext. har du valgt og betaler for fp ext. ??

prøve evt. igen men vælg så istedet at oploade via ftp i frontpage.
kig på din internet forbindelse >> kontrolpanel >>internet indstillinger >>forbindelser >>
har du flueben ved "automatisk registing af indstilliger" så fjern dette eller omvendt hvis der ikke er flueben i
så sæt.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 13-09-05 22:38

Har du prøvet at overføre via IE ?

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=72025

Du skal selvfølgelig bruge din egen FTP adresse, brugernavn og password.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-09-05 22:48

Som tillæg til molo... http://www.dandomain.dk/menu.asp?Foldud=Support&Vis=/support/support.htm
ellers via http://www.dandomain.dk/ og menuen til venstre "Service & Support"
her finder du en trin for trin vejledning(er) "FTP / upload hjemmeside"
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-09-05 00:09

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at udgive via FrontPage, men første gang skal man følge instruktionerne nøjagtigt.
Hvis der ikke er FP ext. til rådighed kan du bruge FTP. Fordelen ved at bruge den indbyggede udgivelse er, at du automatisk får opdateret det der er nødvendigt, især de specielle FP funktioner.
Frontpage Hjælp:
Citat
Udgive på en Webserver (HTTP)

Klik på Udgiv Websted i menuen Filer.
Benyt en af følgende fremgangsmåder i dialogboksen Udgivelsesdestination:
Angiv, hvor Webserveren er placeret.
Klik på pilen for at vælge et sted, hvor du allerede har udgivet et andet Websted.
Klik på Gennemse for at finde udgivelsesstedet.
Bemærk! Hvis du tidligere har valgt en udgivelsesdestination for dette Websted, vises dialogboksen Udgivelsesdestination ikke. Fortsæt til trin 4.

Klik på OK.
Angiv, hvilke sider du vil udgive.
Sådan gør du

Klik på Indstillinger i nederste venstre hjørne i dialogboksen Udgiv Websted.
Klik på fanen Udgiv, og benyt derefter en eller flere af følgende fremgangsmåder:
Angiv, om du kun vil udgive de sider, der er ændret, eller alle sider, under Udgiv.
Angiv, hvordan det bestemmes, hvilke sider der er ændret, under Ændringer.
Marker det pågældende afkrydsningsfelt, hvis der skal oprettes en logfil med de ændringer, der foretages under udgivelsen.
Klik på OK.
Marker afkrydsningsfeltet Medtag underordnede Websteder, hvis du vil udgive underordnede Websteder.
Klik på Udgiv.
Webstedet udgives på den Webserver, du har angivet. Hvis du vil kontrollere, at Webstedet er korrekt udgivet, kan du klikke på det hyperlink, der vises, når Webstedet er udgivet, så det Websted, du netop har udgivet på Webbrowseren, åbnes.

Bemærk! Hvis du annullerer udgivelsen midt i processen, forbliver de filer, der allerede er udgivet, på destinations-Webserveren.

Udgive på en FTP-server:

Klik på Udgiv Websted i menuen Filer.
Skriv, hvor FTP-serveren er placeret, i dialogboksen Udgivelsesdestination, eller klik på pilen for at vælge et sted, hvor du allerede har udgivet et andet Websted.
Bemærk! Hvis du tidligere har valgt en udgivelsesdestination til dette Websted, vises dialogboksen Udgivelsesdestination ikke. Fortsæt til trin 4.

Klik på OK.
Angiv, hvilke sider du vil udgive.
Sådan gør du

Klik på Indstillinger i nederste venstre hjørne i dialogboksen Udgiv Websted.
Klik på fanen Udgiv, og benyt derefter en af følgende fremgangsmåder:
Angiv, om du kun vil udgive de sider, der er ændret, eller alle sider, under Udgiv.
Angiv, hvordan det bestemmes, hvilke sider der er ændret, under Ændringer.
Marker det pågældende afkrydsningsfelt, hvis der skal oprettes en logfil med de ændringer, der foretages under udgivelsen.
Klik på OK.
Marker afkrydsningsfeltet Medtag underordnede Websteder, hvis du vil udgive underordnede Websteder.
Klik på Udgiv.
FTP-stedet udgives på den Webserver, du har angivet.

Bemærk! Hvis du annullerer udgivelsen midt i processen, forbliver de filer, der allerede er udgivet, på destinations-Webserveren.

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 14-09-05 21:01

Tak for svaret molokyle. Det var lige det der skulle til. Såre simpelt at overføre HTML filer over exploren. Jeg kan dog stadig ikke koderne, så tilretter dem i frontpage stadigvæk, men meget hurtig opdatering vha. ftp og exploren, så endnu engang tak for hjælpen.

mvh Timeglas

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-09-05 15:25

Hvis du liiiiige har slået frontpage extensions til kan der gå op til 24 timer før det virker.
Det oplevede jeg med Surftown. Og nu spiller det.