/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Bremsedele til Puch maxi, hvor??
Fra : pdae_01
Vist : 501 gange
400 point
Dato : 13-09-05 19:39

Hej jeg er den stolte ejer af en fin rød maxi K, ganske fin maskine som jeg har været glad for men den har stået stille et års tid primært pga bremse problemer den er gal med den "ramme" der holder bremse bakkerne både for og bag, jeg har spurgt mig lidt frem efter et sted der har disse dele, men har ikke fundet noget, er der nogen der kender et sted der har disse dele? T Hansens udvalg er nærmest latterligt, jeg bor på sjælland men det betyder ikke noget hvis det skal sendes :) Mvh Paw

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 19:41

hej, du kan også prøve her www.protuna.dk og www.moto-leoni.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 20:59

Der er også denne http://www.puchmaxi.nl/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-09-05 22:50

Ja eller via T. Hansen (serveren er p.t. nede - prøv senere) http://www.thansen.dk
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 400 point
Dato : 13-09-05 22:51

NB: Måske nok latterligt... men hvis du ringer til dem, så kan de næsten skaffe dig alt - til en fornuftig pris

Godkendelse af svar
Fra : pdae_01

Dato : 15-09-05 16:49

Tja så fik du ret hehe jeg skrev til dem og de sendte mig et link http://www.thansen.dk/products.asp?c=582392813&n=282539566#xy syntes ellers jeg havede været der inde og kigge men åbenbart ikke godt nok, så må jeg nok heller se at skrabe lidt moneter sammen så jeg kan få det røde lyn op og køre igen næsten synd at den bare står og samler støv, er du selv puch ejer?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-05 09:13

Hejsa
Takker for points
Jaaaa, det kan godt betale sig at kontakte dem. Det vil næsten også være umuligt at ha' alt i deres katalog (selv om de burde), og i dit tilfælde havde de de jo + vi kan godt blive enige om, at deres søgemaskine ikke er optimal. Derfor kan det godt betale sig at kontakte dem.
God weekend
Søren