/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Til Ans
Fra : TheRipley
Vist : 311 gange
200 point
Dato : 13-09-05 19:31

Har lige fået og genset filmen i dag - jeg elsker stadigvæk filmen, men godt at få fokus på....... at jeg kunne altså have det værre.

Knus - og tak for adressen - Ripley

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 13-09-05 19:45

Hej TheRipley

Jeg ved ikke om jeg skal eller

Godt at du ikke har det værre, for så ville det ikke være

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 13-09-05 20:37

Tak for svaret ans. Selvfølgelig skal du svare. Jeg fik et godt grin og en fornemmelse af, at så er det s.. da heller ikke værre - og har lige købt et lille bitte dukkehus, men det sender jeg nok maaaange spørgsmål om.

Knus Ripley - der lever - og overlever

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-09-05 20:39

-Og du er ikke den eneste, der ikke ved om du skal grine eller græde, men huset er købt til overtagelse 1/10, så jeg har da en seng at sove i, hvis det hele bliver for meget

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-05 20:52

Hej Ripley

Jeg håber du har det nogenlunde..

Tænkte på dig forleden, og det er godt at "se" dig igen..

Tag en krammer

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-09-05 21:37

Tak Creamy

Tror jeg trængte til den - det er ikke dem, der kommer flest af for tiden

Knus Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-09-05 11:33

Tak TheRipley

Så skal du snart til at pakke i flyttekasser igen.

Ja vi hører vel om dit "dukkehus"

Er der plads til kattene?

Du får lige en weekend krammer (((((kram)))))

God weekend

Hilsen ans

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-09-05 21:24

Ans-> der må være noget galt med mig - eller mine forventninger, prøver at finde mig selv midt i alt rodet

Kattene følger med mig, den her gang er det i alle tilfælde mit hus, med deraf følgende ret til at etablere en kattelem!

Og ja, når KanDu virker igen, så har jeg 1000 spørgsmål om huskøb, deling af forbrugsudgifter, fraflytning m.m. men det er lige som om det ikke kan betale sig lige nu.

Sjovt nok havde jeg af økonomiske grunde besluttet mig for at opsige min ADSL forbindelse - der skal ikke mere end et KanDu sammenbrud til at få mig til at droppe tanken

Tak for krammet - Knus Ripley