/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tekst og noder til "O sole mio"
Fra : marmic
Vist : 1255 gange
100 point
Dato : 20-10-02 21:34

Jeg mangler noder og tekst til O sole mio.....
Jeg skal være smør.... til en julefrokost.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 110 point
Dato : 20-10-02 22:13

Hej Marmic,

der er tekst til den her... "O Sole Mio"... -->
http://members.aol.com/Profondo75/osolemio.htm

der er en midi version af den her... -->
http://members.xoom.virgilio.it/cesaretto/Napoli/Osolemio.mid

her er der en Karaoké version...
http://karaoke.bazen.dk/dk/list/231.shtml

og her Elvis's version af "O Sole Mio"...
http://lyricsplayground.com/alpha/songs/i/itsnoworneverosolemio.html

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-10-02 22:14
Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-10-02 22:18

Du kan også få den på en ericson mobiltelefon ved at indtaste koden
+c+cbgGbbaFbbafFdefGg#gGf+c#gGedcgGedcC

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-10-02 22:19

Hej igen,

glemte lige denne her... du ka' downloade noderne til "O Sole mio" her... -->
http://www.easysheetmusic.com/view_page.asp?book=world_songs&piece=o_sole_mio
(højreklik og gem som, det er et pdf dokument som kræver Adobes Acrobat reader)

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-10-02 22:25

Hej igen,

beklager... du bliver nød til at åbne den i et vindue... ellers for du kun et htm dokument... min fejl...

jeg har et gratis downloading's program installeret, hvor der er et filter tilkoblet... så bl.a. pdf filer bliver downloadet istedet for at blive åbnet i et nyt vindue... jeg opdagede det desvære ikke den første gang... beklager...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-10-02 22:29

hej igen igen,

manner hvor ka' de sider være iriterende...

der er indbygget begrænsning på så man ku' ka' downloade derinde fra 3 gange eller noget i den stil... og med de tests jeg har lavet har jeg overskredet det...

men hvis du ikke ka' få downloadet PDF dokumentet med noderne derinde fra ka' jeg maile dig den, da jeg fik den downloadet... min mail er strarup@worldonline.dk

æver... hvorfor ska' sådan nogle sider også være på tværs...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 21:32

Hej Marmic ...

www.bibliotek.dk er din hjælper til begge dele

gå ind på siden og søg under titel : O sole mio

og du kan finde det du søger ...

Med venlig hilsen
K.G.

Kommentar
Fra : marmic

Dato : 20-10-02 23:26

Hej alle sammen og tak for hjælpen.

Jeg vil mene at Strarup skal have point, men stadig et stort tak til i andre

Strarup vil du sende et "hej svar".

/Michael

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-10-02 00:40

Hej Michael,

det var da så lidt...

øh... nu er jeg modstander af at bruge formodet svar... så det vil jeg ikke bruge...

men du ka' også vælge en kommentar som svar, det gør du ved at vælge den kommentar som du synes du ka' bruge... på hver linje over navnet på dem der har sendt en kommentar, er der ude til højre et sted hvor der står noget i stil med "acceptere kommentar som svar"... den ka' du trykke på til den kommentar som du har lyst til at tildele pointene...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 21-10-02 00:41

Hej igen,

øh... lykkedes det forresten at få fat i PDF dokumentet med noderne?

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : marmic

Dato : 21-10-02 12:42

Kommentar
Fra : marmic

Dato : 21-10-02 12:45

Hej

Ja det lykkedes og det er enda en udgave som selv jeg kan tolke

Vedr. kommentare som svar, ja så har jeg lært noget nyt - tak

/Michael