/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
styrketræning
Fra : qwedsazxc
Vist : 2774 gange
100 point
Dato : 13-09-05 15:03

jeg er en fyr på 18 år, på 65 kg. jeg har et ønske om at blive stor hurtig,så jeg tænkte på at tage steorider
nu er der nok nogen som siger det ik er godt.
men er der nogen her som kender nogle gode kure men kan tager som nybegynder og hvordan men skal træne. evt kost

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 15:09

Når du henvender dig i et fitnesscenter, kan du få tilknyttet din egen personlige træner, han/hun kommer med forslag

til et program, der passer til din kropsbygning/behov, og du kan også her få vejledning til et kostprogram. Og drop

så lige det der med steorider (det forventer du nok jeg skriver, men jeg mener det nu også)

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 13-09-05 15:42

Smut over på www.motion-online.dk eller bodyhouse.dk
Men blot ved at spise og træne rigtigt kan du smide rigtig mange kilo på din krop.

Kaos

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 13-09-05 16:09

kaos jeg kan ik finde et sted hvor der står hvordan men tager mange kilo på men kun hvordan men kommer af med dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 16:11

qwedsazxc.... muskler vejer mere end fedt, så ved styrketræning for du fordelt så du automatisk kommer til at se størrer ud, de rigtige steder

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 13-09-05 16:15

Christ!
Nu tager du dig sammen!
Både på www.bodyhouse.dk og www.motion-online.dk er der fora der hedder kost og træning. Når du engang har sat dig ind i hvordan man træner og spiser rigtigt, så kan du gå i gang med at tænke. Hvis du ikke sætter dig ind i hvad du laver vil du heller ikke få noget ud af en kur. For det første er din egen test produktion nærmest på maks pt og sandsynligheden for at du bliver lukket ned (bla. andet din HPTA) uden en ordentlig PCT er nærmest 100% derudover vil dine gains med steroider sandsynligvis forsvinde igen da du netop ikke aner hvad du skal gøre efterfølgende.

Summa summarum
Læs og lær især om kost og træning

PS - med den vægt nægter jeg at tro på at du spiser korrekt, uden den rigtige næring kan du ikke tage på lige meget hvor meget du træner eller krudter den.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 13-09-05 17:11

Gå ind her www.flotkrop.dk og tryk i højre side på Vægtforøger (Protein+kulhydrat).
Tjek viking vægtforøger mener jeg det hedder.

Gør som der er beskrevet når du modtager det så tager du helt sikkert kilo på.
Der er tilbud på det

Men du skal selvfølgelig træne!

Ellers hør dig i matas de skulle have noget effektivt noget til at tage kilo på.
Og det hjælper med garanti!

Men hvor hurtigt det går er forskelligt!
Det er selvfølgelig op til dig selv om du vil vælge steorider men det er bestemt ikke godt for din krop.

Ellers er den hurtigste måde at træne og spise + Viiking vægtforøger eller noget protein drink.

Håber du kan bruge det!

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 13-09-05 22:26

hejsa der .. du tager hurtigt 10 kilo på ved at spise kreatin.. det kan købes i matas og de fleste alm fødevarer butikker.
har du overhovedet prøvet at træne??? man stiger faktisk meget de første tre måneder bare ved at træne.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 20-09-05 14:52

Man tager da ikke på af kreatin, snaptil. Har du noget dokumentation for det???

Skal man tage på skal man indtage mere protein og/eller fedt end man forbrænder - så øges fedtmassen i kroppen hos de fleste.
Hvis du træner mens du "spiser for meget" går det langsommere med vægt øgningen, men til gengæld bliver det til muskler og ikke fedt. Til træning er det proteiner du skal have rigtig mange af (det er derfor der er mange der drikker "protein-shakes" efter træning).

Jeg selv har et problem med at tage på, så jeg kigget lidt på det. Jeg har dog indset at jeg aldrig bliver et muskelbundt uden at vie mit liv 100% til træning og strenge kostregler - det er det simpelthen ikke værd i mine øjne. Man skal jo også holde træningen ved lige for at de store muskler ikke forsvinder igen, og det kræver mere træning end bare 1 gang om ugen.. se bare på Schwarzenegger - han er ved at være småfed.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-09-05 17:56

øøh ja harlekin det binder væske i kroppen.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 20-09-05 18:00

http://www.motion-online.dk/kost_og_tilskud/kosttilskud/aspekter_ved_kreatin_supplementering/
Citat
Kreatinsupplementering medfører i de fleste tilfælde en forøgelse af kropsvægten

derudover har jeg selv oplevet det da jeg brugte styrketrænning som vinter trænning. og det var ikke bare muskelforøgning

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 20-09-05 19:54

Ja, det kan du have ret i, snaptil. Men samme artikel skriver også at det ikke virker på alle. Jeg har også prøvet det, uden at jeg tog på af det.

http://www.motion-online.dk/kost_og_tilskud/kosttilskud/aspekter_ved_kreat in_supplementering/
Citat
Kreatinsupplementering medfører i de fleste tilfælde en forøgelse af kropsvægten. Stigningen er typisk på 0.5-2 kg i forbindelse med den initielle loadingfase (20-25 g kreatin/dag, 5-7 dage), og i den efterfølgende fase med med lavere doser (5-10 g/dag, 30-60 dage) kan der optræde stigninger på 1-7 kg (Kreider 1998). Imidlertid øges kropsvægten ikke altid, idet ikke alle individer responderer positivt på kreatinindtagelse (omkring 10-30% gør ikke).

Citat
Der optræder ofte - men ikke altid, se nedenfor - en forøgelse af kropsvægten (optil 2 kg) i forbindelse med den første uges kreatinsupplementering, hvilket primært skyldes en ophobning af vand i muskulaturen. Denne væskeophobning forsvinder efter kort tid (uger), hvorefter den fortsatte vægtøgning skyldes en egentlig tilvækst i muskelmasse. Ikke alle personer ses imidlertid at respondere på kreatinsupplementering (10-30% gør ikke), specielt ikke individer med et medfødt højt indhold af kreatin i muskelcellerne

Men prøv det dog qwedsazxc! Det er meget sundere end steorider.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 06-10-05 23:43

jeg har taget steorider...
det har været en blaning af noget deca og testeron..
og det har virket meget godt,, har taget det på som jeg ville....

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 08-10-05 12:54

Hvad har du brugt som pct?
Kaos

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 08-10-05 13:00

Er der sket noget resultat mellem benene eller er det kun musklerne?

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 09-10-05 17:25

kaos jeg ved ik vad du mener med pct men jeg har taget 1 ampul af deca hver anden dag i 20 dage og testaron har jeg så blandet i ver 4 dag i de 20 dage...

dirty joker jeg ved ik om der er sket noget mellem benene men føler mig mere liderlig...

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 10-10-05 08:23

qwedsazxc-->>

Den er sikkert blevet lidt mindre!?

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 10-10-05 08:23

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 10-10-05 12:37

Christ PCT står for post cycle therapy. Lige nu er din naturlige testproduktion eventuelt lukket ned - derfor at du føler dig mindre liderlig. Det du skal gøre LIGE NU er at smutte ind på www.bodyhouse.dk og læse i det forum der hedder PCT.
Godt nok er det en meget kort "kur" du har kørt (men lad mig gætte du havde ikke råd til mere?)
Normalt skal man altid køre PCT eftter at man har kørt steroider af flere grunde:
1) Du er lukket ned og det er bare ikke fedt (du bliver lukket ned da du tilfører kunstig test i mængder der langt overstiger hvad du selv producerer)
2) Du vil ikke have bitch tits - nok en mere synlig grund for dig. Alt den test du har i kroppen kan aromatisere til østrogen der er det kvindelige kønshormon og tadahh hvad mon der kan ske med det
3) For at bevare dine gains. Du har pt gainet en smule og det vil du gerne bevare - derfor skal du køre PCT.

Så mit råd er at du kigger ind på www.bodyhouse.d og søger på PCT, nolvadex, nolva, clomid samt HCG så finder du ud af hvad der er nødvendigt. Men helt ærligt at tage en kur uden at have sat sig ordentligt ind i tingene er efter min mening dybt dybt tåbeligt...'

Kaos

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 10-10-05 12:41

En kur?

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 10-10-05 12:45

kur = slang

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 10-10-05 14:49

Forresten grunden til at du føler dig mere liderlig pt er jo selvfølgelig at du fylder dig med test - men igen smut ind på bodyhouse og læs og lær - for du har åbenbart meget at lære...

Kaos

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 12-10-05 23:42

det har jeg men der var ik nogen her som ville hjælpe mig....

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 16-10-05 11:56

Jo generelt vil folk gerne hjælpe dem der selv har prøvet at sætte sig ind i tingene - men intet kommer til den der ikke vil sætte sig ind i tingene først. Det er sgu seriøse ting du leger med - og det lyder desværre som om at du ikke aner hvad det er du sprøjter ind i dine muskler pt. Jeg har givet dig masser af hints samt angivet hvor du skal søge samt hvilke søgeord du eventuelt burde Bruge.

Så endnu en gang smut ind på www.bodyhouse.dk og læs i det forum der hedder PCT (post cycling therapy).
En ting er sikkert, du bliver på ingen måde dummere af det!

Kaos