/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Får i jeres lyst styret ?
Fra : bennymanden
Vist : 381 gange
3 point
Dato : 13-09-05 12:52

Jeg ville bare lige høre om der er nogen der får Emiler fra kandu.dk ?
..... ellers kan i bare sige til, jeg videresender gerne 170 - 180 stykker,
altså hvis der er nogen der savner
--------------------------
Nu er de kommet i små stimer et døgns tid - og de er allesammen fra spørgsmål jeg deltog i for flere dage siden
kandu.dk
nu er der noget der virker
........ men som nævnt, hvis nogen mangler Emiler, så bare sig til .....
God tirsdag
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 13:01

Jeg får flere end jeg havde "bedt" om, jeg havde fjernet fluebenet i næsten alle de indlæg jeg har deltaget i, men får emiler alligevel ;-((

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-09-05 13:09

Ja jeg mangler bestemt ikke nogen

Jeg gider ikke det mailsystem, og får kun herfra hvis jeg selv stiller et spørgsmål eller glemmer at fjerne fluebenet på dem jeg kommenterer.

mvh dova

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 13-09-05 13:10

Tja... min skraldespand siger 95 i øjeblikket - og det ser ud som om det fortsætter... minder om et kloakrør, der er gået hul på...

Så: Krydset fjernes fra denne streng ... skal ikke lige bruge flere emiler lige nu

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-09-05 13:18

Jeg FØLER med jer i stakler
--------------------------
Optionen med at fjerne fluebenet har man jo ikke i sit eget spørgsmål
men OK jeg bad selv om det

mvh <\\Benny

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 13 point
Dato : 13-09-05 13:33

Det jo altid noget Kandu kun skriver Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål og ikke noget om hvornår den kommer!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 13-09-05 14:44

Synes du skal ha en mere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-05 14:48

Jeg får da min lyst styret, men det er nu nemmere at smide mails i papirkurven end at fylde denne her

http://www.tammerbv.nl/images/magazijn%20container.jpg

med haveaffald.

Jeg fortsætter havearbejdet, det skal gøres.

bennymanden du sender bare dine mails med flyvepost til containeren, den bliver tømt i morgen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-09-05 15:16

alle tiders ans
..... det lavtgående en motors propelfly der kaster en sæk i containeren lige før mørkets frembrud - det er mig

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 13-09-05 15:52

Jeg må sige enten er man eller også går det galt og man kan blive inden man blir
Men tag det
hilsen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 13-09-05 18:04

->ans
Håber ikke det er din have den container står i

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-09-05 18:31

så er der i alt fald lidt udplaningsarbejde når den bliver hentet.
... det håber jeg heller ikke ans - træerne står i vejen når jeg skal ned i en højde
så jeg kan ramme her i aften
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-09-05 18:59

Utroligt Der kom lige nu 4 mails i træk om et spørgsmål som blev lukket 10/9
..........................
hvor længe kan det blive ved ?????

<\\Benny ((((( )))))

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-05 19:26

I skal ikke bekymre jer om hvor containeren står, den skal bare fyldes

Jeg har ikke fået mails til denne tråd, kun til gamle tråde.

Og jeg har ikke fjernet fluebenet.

bennymanden får du mails til denne tråd?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-09-05 19:39

Nej ans - det gør jeg faktisk ikke
-------------------------------
..... jeg havde egentlig bare slettet mails fra kandu et par gange i eftermiddagens løb uden at tænke nærmere over hvilke tråde de handlede om.
Men for et øjeblik siden modtog jeg igen en, det var om Week-endpladder-tråden fra i fredags
Det kører lidt tilfældigt derinde tror jeg - somme tider er der længe imellem, og så lige pludselig kommer der 6-7-8 stk på kort tid.
....... men hvad, det skal åbenbart blive ved lidt endnu, måske et par dage

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-09-05 19:42

Jeg har lige fået fra: "Hva så Arne" og "træt af kandu" - det er også gamle tråde -flere dage - de kom i forlængelse af hinanden for 1 minut siden.
<\\Benny

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-09-05 20:46

Kom hjem ca. 17.00 og der var mange mails fra Kandu, men nu er det gået i sort igen - får ikke engang spar på de spørgsmål jeg selv stiller, hvis jeg ikke går ind under seneste 25.
Det mest mærkelige er, at jeg har en messenger, der med mellemrum fortæller, at jeg har fået en mail fra KanDu. Når jeg så går ind under post, så er der ingenting.
Øv. Øv.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-05 21:12

TheRipley

Du er ikke den eneste, der ikke får mails fra "nye" spørgsmål. Jeg får kun mails fra gamle spørgsmål.
Jeg har også MSN, der fortæller, at der er kommet "post" fra bl.a. kandu, men det hjælper jo ikke ret meget, når "siden ikke kan vises"

Lige nu kan jeg få siden frem.

Hygge

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 13-09-05 21:41

Hej Ans,

Det kan jeg stadig ikke, så jeg roder frem og tilbage i spørgsmål

Tror jeg opgiver for i aften og håber på bedre (KanDu) tider - men typisk, når man lige har tid og lyst til at snakke, må blive en anden dag.

Hilsen Ripley

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 13-09-05 22:05

Tak for svaret tedd.
--------------------------
Nu gider jeg ikke mere Jeg har endnu ikke fået een eneste mail vedrørende denne tråd, så jeg stopper deltagelsen på kandu.dk indtil jeg har modtaget alle mine tilgodehavende mails (om det så varer en hel uge eller mere)
--------------------------------------
Underligt system ... at man ikke kan "glemme" de gamle og så komme i gang med det der foregår NU er mig lidt ubegribeligt.
Det bliver spændende om "det nye" kandu når at blive i år, og om det så hjælper noget - man kan da håbe
Ha´det nu rigtig godt allesammen
og på genhør
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden