/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
TI 89 vs. TI 89 titanium til HTX
Fra : Divad89
Vist : 362 gange
20 point
Dato : 13-09-05 08:44

Jeg vil spørge om hvad forskellen mellem disse to lommeregnere er, det er som sagt til HTX, jeg ved godt at der er større flash hukommelse i, men er det, det eneste. Det er fordi jeg kan købe en TI 89 af en for 400, men kan også købe en TI 89 titanium igennem skolen for 1300 eller sådan noget. Men jeg skal også købe en bærbar så hvad siger hvad skal jeg købe.

Med venlig hilsen

David

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 13-09-05 08:56

Jeg ville anbefale dig at købe den billige af den grund, at du helt sikkert ikke vil komme i nærheden af at bruge alle dens funktioner alligevel. Den kan mere end rigeligt til det du skal bruge. (Det skal lige siges at jeg selv har en TI-89 og har ikke sat mig ind i forskellen til TI-89 Titanium).

Hvis du har tænkt dig at læse videre senere, så kan jeg fortælle at en TI-89 er mere end rigeligt på civilingeniør-studiet på DTU (nævner det, fordi jeg kender det, og det er for mange den naturlige fortsættelse af HTX)

Kommentar
Fra : Bej.dk

Dato : 13-09-05 12:44

Hej, Jeg går selv på HTX 3. år med matematik på A niveau. Jeg synes du skal købe den billige model. Jeg har selv den nye model, men har aldrig været ude for noget some den "billige" ikke kunne klare.

Bej