/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Diskette drev.
Fra : Myns
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 12-09-05 23:45

[hør]
Mit diskette drev lyser konstant, og når jeg sætter en diskette i drevet, popper der en besked op som riger: Indsæt en diskette i drev A. Ha' er der galt?

myns

Accepteret svar
Fra : BertelBrander

Modtaget 110 point
Dato : 12-09-05 23:49

Du har vendt stikket til drevet forket, eller drevet er i stykker.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-09-05 23:49

Du har vendt stikket til drevet forket, eller drevet er i stykker.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 23:56

Myns -> du har nu stillet 2 spørgsmå i træk. Hvis du havde nævnt dette diskette-problem i den den anden tråd, kunne det jo være at Eyvind eller én af de andre kunne se en sammenhæng. Men da du TROR at der er tale om 2 forskellige problemer, så ofrer du 2 * 100 point. Det er squ da torskedumt.

Alt tyder på, set i lyset af BEGGE dine samtidige problemer, at du er VIRUS-ramt. Gå tilbage i den anden tråd og fortæl straks om ALLE dine problemer. Fortæl også STRAKS om du har en PC eller en LapTop, Hvilket operativ-system du kører med og hvilken version og sikkerhedsupdate. Hvilke virus-beskyttelses programmer du bruger og hvornår du senest har kørt dem. Bruger du nogen form for Anti-Spyware? Og hvilke? O.S.V.

Ingen kan hjælpe dig med noget som helst, hvis du har valgt at alle disse oplysninger skal være en hemmelighed. Så gå ind i den anden trås og fortæl om alt dette.

Denne tråd kan du så bare lade være åben til evig tid. Det vigtigste er at du får hjælp så hurtigt som muligt.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 13-09-05 00:21

BertelBrander
Vendt stikket forkert,,,,,,,,
Mærkeligt stik...........
eller står den til at starte/boote med drevet, ellers NYT
Prøv at hive strømmen,,,,,,,
mvh

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 23-10-05 20:29

Tak for svaret BertelBrander.