/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
biliotek til musik
Fra : jollys
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 12-09-05 20:33

Er der nogen der kender et godt program til at gemme musik filer, i alfabetisk orden.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 12-09-05 20:38

den her er netop go til det formål :)

http://www.musicmatch.com/

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 12-09-05 20:41

den lægger artist i alferbetisk orden mener jeg.... (kan også være du selv kan vælge)
Hver gang du for nyt musik på pcen, spørger den om du vil putte filen ind i musicmatch også...og vupti..
Det er forholdsvist nemt at bruge, man fnder lyn hurtigt ud af hvordan pogrammet virker.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 12-09-05 20:43

jollys -> Hvad hulen vil du bruge det til? Uanset hvilket program du bruger til at indlæse og gemme din musik i, er der da mulighed for at søge i musiknumrene både i alfabetisk orden og på enkelte ord inde midt i titlerne.

Der er forresten mange musik-filer, der IKKE hedder det samme som selve nummerets titel. Du kan således sagtens opleve et musiknummer der har fil-navnet qs123-p.mp3 som indeholder nummeret Glade Jul dejlige jul.

Så brug det musikprogram du har f.eks. Windows Media Player og så lær at bruge det. Det er det smarteste.

Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : jollys

Dato : 12-09-05 21:00

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 12-09-05 21:02

Itunes er et af de bedste programmer på marked til opbevaring af musik på Computeren. Kan downloades gratis

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 21:40

Ja syllemus, og der kunne nævnes mange andre også. Mange kandu'er taler varmt for WinAmp og Trine har lige nævnt MusicMatch. Men de fleste PC-brugere har Windows Media Player i forvejen. Deres problem er IKKE at finde et andet system, blot at lære sig at bruge det udmærkede system de allerede HAR liggende på deres PC.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 21:44

jollys - Hvis du får problemer med WMP, må du endeligt spørge igen. Og det behøver ikke koste mere end 1 point. Hvis jeg kan hjælpe dig til at bruge din WMP bedre, gør jeg det gerne. Hilsen Arne