|
| Kommentar Fra : IBM760 |
Dato : 12-09-05 18:59 |
|
Det kan jo også tænkes, at den er blevet stoppet undervejs "som Spam-mail".
I det firma, hvor jeg er ansat har vi et spamfilter der fanger ca. 2000 mail's pr. dag - hvoraf de fleste er rigtige spam-mails, men hvor der også er ok mail's der bliver stoppet af forskellige forhold.
Mvh
Ivan
| |
| Kommentar Fra : felix30 |
Dato : 12-09-05 19:02 |
|
Det er jeg også med på Ivan. Men det konkrete spørgsmål som gerne må besvares med et velbegrundet ja eller nej er:
Kan en mail stå som sendt i min outlook men ikke være registreret hos min udbyder, fordi den er forsvundet inden den er nået dertil????
| |
| Kommentar Fra : Fijala |
Dato : 12-09-05 19:49 |
|
På min arbejdsplads sender vi en masse færdig meldinger på ting vi bygger via mail. Denne mail fungerer som både følgeseddel, lagerstyring, færdigmelding og fragtbrev. Den bliver sendt til 9 personer som hver især tager sig af deres område, og vi oplever sommetider at vores fragtmand ikke modtager den, men alle andre 8 modtager. ???
Det er endnu ikke opklaret hvorfor, men jag har fragtmanden mistænkt for at han glemmer at afhente. Det er ellers ikke et hvilket som helst fragt firma. Kæmpestort vorldwide uden at nævne navne. Eller også bliver vores mail siet fra i et evt spamfilter undervejs.
Dette er kun nævnt som et suplement til dit spørgsmål
| |
|
felix30 -> jeg har 2 gange været ude for præcis det du der beskriver, nu var det i begge tilfælde hos Eniro (sol-mail)
Begge gange var de registreret i min mappe "sendt post" men kom aldrig frem til modtageren - jeg var selv med til at tjekke hans indbakke.
I begge tilfælde fik jeg ingen meddelelse retur om at mailen ikke kunne afleveres eller lignende.
----------------------------
På denne baggrund må mit direkte svar være: Ja, det kan godt forekomme.
mvh
<\\Benny
| |
|
Nej, det må jeg sige jeg ikke præcis gør.
Men ligesom du selv nævner, så havde jeg en mistanke om at han ikke havde hentet sin post, og derfor ikke modtaget dem, men som sagt jeg så det selv. Han havde ikke fået dem.
--------------------------------------------------------
.... men også: det er jo kun et teknisk system, som vel kan have sine fejl, som alle andre systemer.
Selvfølgelig bliver de løbende forbedret, men jeg tror det skyldes en fejl hos udbyderen.
------------------------------------------------------
Jeg kan da lige nævne en anden episode for et par år siden, iøvrigt hos TV2-mail
- i løbet af en lille uges tid modtog jeg 5-6 mail som slet ikke var til mig - jeg kontaktede herefter TV2-mail, som ikke kom med en egentlig forklaring, men som lovede mig at det ikke mere skulle forekomme. (Hvilket det så heller ikke har gjort)
mvh
<\\Benny
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|