/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Så kan i blive "mæt"
Fra : refi
Vist : 492 gange
1 point
Dato : 12-09-05 16:04

Så er der atter begyndt at komme mails fra "kandu"

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 11 point
Dato : 12-09-05 16:05

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 16:06

det var du længe om at opdage refi

men du skal se - de sidder nok bare og venter på at en eller anden skal skrive det - så holder de pause igen

godmandagogsådannoget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 16:06

det var du længe om at opdage refi

men du skal se - de sidder nok bare og venter på at en eller anden skal skrive det - så holder de pause igen

godmandagogsådannoget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 16:07

hovsa - dbl sending - beklager og out

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-05 16:09

Næ - Det var jeg skam ikke længe om. Jeg ventede blot på at en eller anden skulle gøre opmærksom på det.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 16:10

og det kunne du ikke

sætter fluens ben et andet sted indtil videre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-05 16:13

Jo da - jeg ventede MINDST 10 min.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 16:14

Vel er der ej refi. Jeg mangler ca. 100 siden i tordags og har stadig ikke modtaget én.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-05 16:17

Det er da ikke min skyld - vi er tilsyneladende NOGLE der modtager - men vi er måske højere i herakiet

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 16:42

De gir da dig tilsidst lillearne. Du er ikke deres ven mere LOOOL Nu har du slet ingen venner Men du kan jo bare købe dig nogle venner for alle dine point hi hi

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 16:51

Klumme -> Det er da næsten utroligt så dumme dine kommentarer kan være. Man kan da ikke købe noget som helst for Superpoint. Men det ved du selvf. ikke noget om, da du jo ikke har mandsmod og hjerte til at stille op i en ærlig konkurrence om gunst, viden og point. Du er bare en HØJTSKRYDENDE, møgirriterende lille amøbe.

refi -> Det staves hierarkiet.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-09-05 19:27

Jammen, det er da mærrrkeligt! Jeg har kun fået de nyere mails... De, der er over et døgn gamle, de er vist gået tabt...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 19:52

Jamen lillearne.... så er du da godt på den. Hvis du ikke engang kan købe dig en rigtig ærlig ven for dine point, så har du jo slet ingen venner, og heller ikke noget at bruge dine stjålne point til LOOOL

Hvad stavefejl angår, så er det imponerende så mange fejl du laver. Så inden du falder over andres, skulle du nok lige muge ud i din egen møgbunke først.

Her er blot et LILLE udpluk af dine fortræffelige staveegenskaber LOOOL

AJ's stavemåde / korrekt stavemåde

madresser / madrasser
ræcer / racer
politicerende / politiserende
inflydelse / indflydelse
adskildt / adskilt
intilligent / intelligent
terrorrister / terrorister
spædende steder / spændende steder
favouriter / favoritter
Chateu / Chateau
Ydnlingssport / Yndlingssport
Sikkerhedsneveau / sikkerhedsniveau
Irriterende / irriterende
formatterer / formaterer
angivede / angivne
usansynligt. / usandsynligt
proffesionel / professionel
stadi / stadig
sjudskefejl / sjuskefejl
tragiskt / tragisk
pastauriseret / pasteuriseret

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 20:14

Kan du finde ud hvem du vil gå efter Klumme? http://www.kandu.dk/dk/spg/74165

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 20:19

Hvis du nogensinde går efter Toupie igen for at få ram på mig, så kommer du til at fortryde det!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 21:49

Jeg skælver tedd

Jeg gider ikke kommentere dit paranoia, men lad mig sige det på den måde, at du aldrig kommer til at styre, hvad jeg gør eller skriver.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 21:56

Og det gælder forresten ikke kun dig.......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 21:57

Jeg lider ikke af paranoia lille Kim!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 22:03

LOOOL måske ikke, men du ter dig sådan. Du kan da bare ringe eller kigge forbi hvis du har noget på hjerte.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 22:06

sender f------ snart et foto af mig til ham klumme der - så kan han lære det !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 22:17

Hvad er egenligt dit formål her på Kandu, lille Kim? Sidder du og river den af med den anden hånd på tastaturet? Tror du ikke du skal gå ind ARTO.dk igen og prøve at genere dem på din mentale alder?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 22:21

Kan du godt lide at høre dit eget sprog? Er det sådan et Kandu du vil ha?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 22:25

Jeg kan da godt komme ind og bruge dit sprog hver gang du kommer ind! Som regel ikke så svært at finde dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-09-05 23:36

LOL...Det er fandme uhyggeligt..

Men det er da bedre at være overvåget end at være overset

Og derudover kan jeg skisme ikke se forskellen på, at Klumme nævner dig i et indlæg til Toupie, når jeg samtidigt VED, at du i hver anden indlæg stilet til mig nævner Klumme!

Den eneste forskel er vist, at du den sammenhæng ikke får en trussel stukket i fjæset..

jeezz, du lyder som lige på kanten af at være bitter - og det er sådan en ærgelig følelse Tedd..

Hvem er Kim?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-05 23:44

Har du søgt om førtidspension creamy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-05 00:16

Øhhh nej det har jeg ikke, men hvis jeg havde...hvad kunne der så ske ved det?! ..Ville det påvirke dig i nogen retning?!

Jeg kan i hvert fald betro dig så meget, at din mening vil være uden betydning, hvis jeg en dag skulle få brug for at søge en førtidspension..Er det svar nok?!

Seriøst spørgsmål Tedd!

Du skulle vel ikke være blandt dem, der i stedet for at drukne dine sorger giver dem svømmeundervisning?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-05 04:39

Sssh creamybaby! Kan du lige tie stille et øjeblik mens de voksne diskuterer? Så skal jeg nok vende tilbage til dig når Tedd og Klumme er færdige med at snakke! Her er lidt du kan lege med imens http://test.tv2.dk/?teaser3

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-09-05 11:41

Jamen Tedd dog!

Måske du skal undlade at stille spørgsmål, når du på forhånd ved, at du ikke tåler et ærligt svar..

Og nu vil jeg vide det!

Hvor meget hæmoridecreme er det lige du bruger om året?!
Du mener tilsyneladende at kende mig så godt, at du bare VED jeg er dum.. Jøsses dog!... Anskaf dig dog en badering til den ømme bag dér!

Btw, så bunder dit problem med ungdommen vist i, at du IKKE længere selv tilhører den.. Men det bliver svært at fixe Tedd

Og tak for linket, men at få linket tildelt af én der med al tydelighed har bestemt sig for, at fordi man er ung, blondine og IKKE hader Klumme, så er man pr definition DUM, er sq ikke særlig tillidsvækkende..

hehe, du er vel ikke klogere, end at du tror på, at parkeringsvagter og frisører er dumme i låget, fordi du har hørt/set/læst det et sted

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-09-05 22:30

Jeg vil egenligt give dig ret creamy! En IQ test er noget af det det mest useriøse, selvom TV2's test viste at mænd er mere intelligente end kvinder! Og selvom du kom med et resultat af en IQ test engang der viste du var klog! Så det viser jo bare at selvom man praler af en en høj IQ så skal man åbenbart være ung, blondine og ikke at hade klumme for at tro på det!
Personligt ved jeg du er klog, osse selvom jeg driller dig lidt med blondinen (som du altid hopper på) ligesom du "driller" mig om at jeg er nr.3 på din liste og altså psykopat (håber at du driller mig der?)! Så lad os komme ud over det!

Ellers må jeg jo bruge blondinetrickset igen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-09-05 15:11

Hvordan kan du overhovedet udtale dig om hvem der er på et tidspunkt har været nummer 3 på min kontaktliste Tedd?! ..Det er virkelig bekymrende, at både du og Toupie øjensynligt mener, at I er i stand til at vurdere og tage stilling til noget, som INGEN af jer reelt ved noget som helst om..

Toupie smutter lige ind i en allerede "død" tråd og laver et dramatisk efterforløb på noget smisk smask gætværk – og hvad værre er, at hun desværre ikke fatter, at tråden derefter forløber som at hun tror sig sikker på, at vide hvem jeg har i tankerne når jeg går i debat med hende (husk på at ingen nicks er nævnt i den liste) Ergo kan hun ikke vide, om jeg taler om den samme som hende - og omvendt..

Desværre vælger hun at ignorere min hentydning til, at hun har overjordiske evner – og skøjter således hen over den mulighed, at nummer 4 på listen kan være en helt anden end dén hun med sine sparsomme clairvoyante evner har udpeget til at være nummer 4, og Gud ved hvem ellers fra listen hun siddet og puslet med..

Har du overhovedet tænkt på, at jeg reelt er den eneste, der med 100% sikkerhed kan vide hvem nummer 4 på dén liste er?! – og at det virker ret…skal vi sige bedrevidende, og ikke særlig gennemtænkt, at hun braser ind og fastslår, at den ene af hendes egne kontakter, er den samme som nr. 4 på min kontaktliste..

Og jo Tedd, det var en Mistake af de helt store, at Toupie troede sig så sikker - især fordi hun tog fejl, idet du slet ikke havde en placering på listen - og derfor var hendes anstrengelser spildte kræfter..

Dertil skal så siges, at jeg åbenbart var naiv nok til at tro, at vi på trods af ikke altid at se ens på hinandens valg, gøren og laden, følte mig overbevidst om, at disse forskelligheder gav venskabet en nuance, eller på anden måde tilførte noget til venskabet..

Desværre kan jeg nu konstatere, at jeg tog fejl af både dét og dig!

For øvrigt, så er min IQ ikke spor interessant. Faktisk lige så uinteressant som min hårfarve i den sammenhæng - og nej, jeg må skuffe dig Tedd. Jeg "hopper" ikke på dine små tricks, fordi det ville være det samme som at vedgå mig, at jeg er en dum blondine (hvis blondiner pr definition altså er dumme)..Værd at tænke lidt over, ik?!

Men jeg opponerer mod det faktum, at du kalder dine spydigheder/ironi/sarkasme for "drillerier", alt imens vi andres "drillerier" fluks puttes i en helt anden kasser..

Og jeg opponerer ligeledes mod, at du altid har påstået du går efter bolden, når jeg samtidigt ser dig gør det stikmodsatte gang på gang - og når det lige passer dig..

Det er ynkeligt Tedd!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-09-05 23:07

Én ting har vi da til fælles Creamygirl ....vi har begge hver vores selvstændige mening

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-09-05 00:08

Naaah!

Din "selvstændige" mening lugter for meget af Tedds mening!

Og spørg lige Tedd, hvad det betyder Han har nemlig en hel klar mening om fælles holdninger. Man er IKKE "selvstændig" Toupie. Man er en Buttlicker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-09-05 00:09

Åhhh det er jo ikke rigtigt...Beklager!

Denne holdning gælder selvfølgelig ikke dig. Kun alle andre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-05 00:42

Grunden til at jeg kom ind i denne her tråd, var at klumme kom ind i Toupies tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/74165 og fuldkommen provokerende, afsporende, spammende og i sin vante arrogance spurge om det var tedd der søgte pension! Da han osse allerede havde spammet og afsporet denne tråd, valgte jeg at konfrontere ham her (håber refi tilgir mig) Og hvad sker der så? Creamy dukker op da hun ser lille klumme er i vanskeligheder og forsøger at afspore diskussionen yderligere og det lykkes jo osse ganske godt! Hvis du virkelig er klummes ven, creamy så burde du korrekse ham når han går over stregen istedet for at opmuntre pattebarnet!

Men ok jeg rakte da hånden ud til dig, men du vil åbenbart ikke tage imod den! Istedet fremturer du med dit ævl om at jeg bevidst går efter dig og klumme og at det er jer der er ofre (klynk klynk)! Kom med nogle eksempler, som du jo ellers altid er så god til og så lad folk på Kandu afgøre om du har ret! Så tror jeg desværre bare du vil finde ud af hvor upopulære I begge to er på Kandu!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-09-05 00:55

Upopulære når I optræder i flok skulle jeg nok ha specificeret, dine ellers udmærkede indlæg i seriøse tråde har jeg skam intet imod!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-05 00:33

Når man spørger i øst får man "svar" i vest http://www.kandu.dk/dk/spg/73367

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-09-05 23:27

Citat
så lad folk på Kandu afgøre om du har ret! Så tror jeg desværre bare du vil finde ud af hvor upopulære I begge to er på Kandu!

Vil du nu ha' en folkeafstemning igen tedd Du er altså bare såååå sjov

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-09-05 23:30

har tedd haft "folkeafstemning" ???????????????????????

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 24-09-05 13:17

Tak for svaret Nordsted1.