/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
E-mail konto med telefonsupport ønskes
Fra : als
Vist : 519 gange
50 point
Dato : 12-09-05 13:00

Er der nogen som kender en god e-mail-konto hvor der er telefonsupport tilknyttet. Jeg betaler for et par mailme-konti, men de har ingen telefonsupport og de vender ikke tilbage når man skriver til dem.

Når jeg ønsker en konto med telefonsupport så betyder det ikke noget at den koster et eller andet beløb.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 13:05

Hejsa als. Jeg forstår ikke helt hvad du mener med telefonsupport til en email-konto? En email-konto skal da bare fungere og så er der ikke noget at snakke om. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 13:14

Men hvis problemet er at din email-konto ofte er ude af drift og du så ikke kan gøre noget ved det, så skal du have et andet email-hotel. Jeg har i mange år brugt www.inet.dk - Deres email-servere har automatisk døgnovervågning med selvopstart, så selv om serveren skulle "falde ud", er den oppe igen i løbet af nogle minutter. Du kan kontakte dem via ovenstående link. Jeg har mit email-hotel gratis fordi jeg i en årrække har arbejdet for firmaet, så jeg kan ikke oplyse dig om prisen. Men tag kontakt til dem og spørg. Hilsen Arne

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 12-09-05 13:20

Hej Als
Jeg har op til flere, men vil da anbefale de to bedste.
1. CyberCity http://www.cybercity.dk/
2. DanDomain http://www.dandomain.dk/
Begge har i øvrigt en masse "do it yourself" vejledninger, men går det helt galt... ja så har jeg aldrig haft problemer med at ringe og få support.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-09-05 13:20

Overvej at købe dit eget domæne - det er faktisk ikke vildt dyrt. Så vælg en udbyder med support - så har du support, (næsten) ubegrænset antal mailadresser samt egen hjemmeside med samme adresse.

At købe et domæne koster typisk 50 kr + moms, dertil samme bløb pr år (hvis det er et dk domæne) for domænet.

Dertil kommer WEB hotel, som typisk koster 130 kr om året med 10 - 99 mailadresser, 250-300 MB hjemmeside, support osv.

Med andre ord : små 200 kr om året, så har du support, hjemmeside, tilsvarende mailadresser til hele familien incl. hund og papagøje.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 13:29

Lyt til CLAN og Erling.

Så slipper du osse for at ha' med et firma at gøre der har Arne Jakobsen ansat. Et firma der kan ha' denne person ansat, er alene af den grund suspekt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 13:39

Ja ja, men det er altså stadig bedre at mail-serveren bare fungerer så man ikke har behov for at ringe til et supportcenter.

P.S.: Tag dig ikke af ham Klamme Klumme, som du kan se af hans kommentar er han syg i hovedet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 13:50

Arneeeeee. Det er dig der er syg....meget syg - du har bare ingen sygdomserkendelse....desværre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-05 13:50

TDC har telefonsupport.
www.mail.dk

Godkendelse af svar
Fra : als

Dato : 13-09-05 05:30

Tak for svaret CLAN og også tak til i andre.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 13-09-05 22:33

Velbekomme... og takker for points