/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Biler med ret til genopbyg
Fra : Mrn
Vist : 2496 gange
208 point
Dato : 20-10-02 19:42

Hvor kan man købe/finde biler som har været smadret, og som man må bygge op igen?

Helst på Inder Nettet!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 18:35

> Hvor kan man købe/finde biler som har været smadret, og som man må
> bygge op igen?
>
> Helst på Inder Nettet!

www.mobile.de

--
Mvh/Thomas Krath
http://nissan.tkrath.dk - Almera GTi @ 159hk/186nm [SÆLGES]

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-10-02 18:48

"Mrn" <Mrn.news@kandu.dk> skrev :

>Helst på Inder Nettet!

*dem* du finder der, får du sgu' svært ved at indregistrere i dk.

--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-10-02 08:12

> >Helst på Inder Nettet!
>
> *dem* du finder der, får du sgu' svært ved at indregistrere i dk.

Der er vel ingen som siger det SKAL være biler som har været reg. i udlandet

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 24-10-02 22:51

Hej mrn.
Jeg ved, at forsikringsselskaberne overtager alle de biler, som bliver totalskadede, så hvorfor ikke prøve at forhøre dig hos dem. Det kan jo kun være et spørgsmål om prisen passer til begge sider, for at der kan handles.
Hilsen Az..

Kommentar
Fra : Mrn

Dato : 30-10-02 09:43

Hej KJrex

Hvor finder du de biler henne på Dataophug.dk ?? jeg kan godt nok finde en masse reservedele men jeg finder ikke noget om genopbyg!!
Hilsen Mrn

Accepteret svar
Fra : TulleRulle

Modtaget 208 point
Dato : 11-11-02 16:38

Hej Mrn

Det kan du inde på politi auktionen i kbh. De kan også fortælle dig om du må genopbygge den igen inden du byder.

Hvis du køber hos en hugger SKAL du have registreringsattesten med ellers kan det ikke lade sig gøre at genopbygge den.

Husk også på at du ikke må opbygge en bil hvis den er skadet for mere end 65% af hvad den er værd.
DVS at man ikke kan købe en skadet bil (der har kostet 600.000 og stadig holder sin værdi) for 60.000 og sætte den i stand for 50.000 uden at skulle betale ny afgift.

Mvh TulleRulle

Godkendelse af svar
Fra : Mrn

Dato : 13-11-02 11:14

Mange tak....

Kommentar
Fra : ds23

Dato : 06-04-03 18:23

Hej.
Til mrn.
Du kan gå på forsikringselskabernes internetside
forsikringsbiler.dk
man skal være reg. som rep.-forhandler.
Men har du et reg. værksted kan det lade sig
gøre.
Jeg kan måske hjælpe dig .
sb.