/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
installations id
Fra : hubi
Vist : 2127 gange
50 point
Dato : 11-09-05 20:34

hey er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan se mit installations id....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-09-05 20:51

Ja - det står på kassen / kassetten til dit windows

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 60 point
Dato : 11-09-05 20:57

Hej hubi
Du kan f.eks fra denne side downloade programmet Everest (det er gratis)
http://www.lavalys.hu/products/overview.php?pid=1&lang=en
ved hjælp af dette program kan du bagefter se en masse fakta om dit system, bl.a. kan du se dit ID-nummer på styresystemet.
Du kan også se en masse om processor, harddiske, ram osv.
god fornøjelse
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 11-09-05 23:03

Ikke for at trænge mig på, men i everest finder du det sådan

åben programmet/tryk på + ved operativsystem/tryk på operativsystem/under fanebladet Licens Information kan du finde både din kode, men produkt id

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 15-09-05 20:07

hey fik du svar på spørgsmålet???

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 16-09-05 19:58

Tak for svaret bennymanden.