/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Det evindelige spørgsmål. Får du heller ~
Fra : Franksp
Vist : 510 gange
1 point
Dato : 11-09-05 20:27

Ja. Det gentagne spørgsmål. Får du heller ikke mails fra KanDu. Jeg har ikke fået nogen siden fredag formiddag. Jeg ved godt at spørgsmålet har været stillet tidligere i week-enden.

Mvh Franksp

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 11 point
Dato : 11-09-05 20:30

næh...........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-05 20:41

Det har jeg ikke fået siden torsdag kl. ca. 14:00. Frank -> Der var lige en enkelt kommentar mere i Cigaretsagen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-05 20:42

No mails

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-09-05 20:49

fra kandu - ingen emiler

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 11-09-05 20:50

Ingen siden engang torsdag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-05 21:01

Ingen emiler herfra siden fredag ..men nogle stykker privat fra andre kandu'er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-09-05 21:03

Jo, en mail fra et spansk lotteri.
Jeg har vundet en masse millioner.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-09-05 21:08

Teil Tillykke. I hvilken valuta?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-09-05 21:08

Jeg har fået mails fra kl 16..... ???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-09-05 21:09

Det er nok Jyllands serveren der er nede lool

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-09-05 21:10

Valuta? Dollar tror jeg, vist nok en 800 millioner.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-09-05 21:10

Du er heldig. Lykkens "Bamjulefis". Du er så måske den eneste!!!!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-09-05 21:11

Teil, er du sikker, eller????? Psetas?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-09-05 21:12

Heldig nej,
dum ifølge molo´s teorier hvis jeg tror på den.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 11-09-05 21:12

Ja, sikkert

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 11-09-05 21:56

NEJ - men jeg har heller ikke bestilt nogen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-05 22:14

Teil -> Jeg kalder KUN mig selv dum

Alle andre ..kalder jeg dårligt begavede !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-09-05 22:31

Keine Emilen

Kun en masse lim på fingrene - det er aldrig så dårligt, at det ikke er godt for noget (manglende emiler)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-09-05 22:37

ok molo
jeg er så dårligt begavet med 800 millioner
i en eller anden valuta.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-05 08:36

Teil -> Næeh... du hører til en at de heldige få, som er blevet begavet... hvilket intet fortæller om din intelligens

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 14:18

Jeg sendte en emil til Kandu i torsdags, er det ikke på tide at en eller flere andre gør dem opmærksom på problemet?

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-09-05 14:25

Kan de modtage dem, tror du ???

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-09-05 14:41

Nøjj, sikke en masse post, vi må få engang..... ---Har stadig ikke fået én eneste....

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 14:51

erling_l -> Jeg ikke bare tror det, jeg ved det. De har ikke kun én email-server, de har to. Én til indgående mails og en anden til udgående mails. Jeg har tidligere spurgt dem om mine mails vedr. udfald af den udgående mail-server var til nogen hjælp for dem, da jeg ellers ikke gad blive ved med at sende disse beskeder. Jeg fik et pænt svar fra teamet i hvilket de takkede for mine mails og bad mig om endeligt at blive ved, da det var dem til stor hjælp. At de så ikke har taget action på den mail jeg sendte dem torsdag eftermiddag, kunne jo tyde på at det denne gang er begge deres mail-servere der er gået ned, og så ved jeg squ ikke hvad vi kan gøre?? Men jeg har altså ikke modtaget en mail fra Kandu siden torsdag kl. ca. 13:30 Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-09-05 15:31

det evindelige svar:

SÅ ER DER MAIL IGEN

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-09-05 16:01

Jeps; NU ..vælter det ind med forældede emiler ;-9

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 16:06

lillearne - Så ring dog til teamet. En "mand" lool med dit format og din karisma skal da bare knipse med fingerne så danser de da for dig. Og som programmør gennem MERE end 25 år (KLMPLAG) fortæller du dem da lige hvad de skal gøre.

Det kan selvfølgelig osse være, at de endelig har fået øje på hvilken pestilens du er for Kandu og derfor vil skide dig set stykke. Jeg tror på det sidste LOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-09-05 16:09

Når du så alligevel snakker med Teamet lillearne, så forlang lige at vi alle får 200 point som kompensation. Dem skal vi bruge til at åbne alle de sp. der er blevet lukket mens systemet var nede og vi i den periode ikke kunne følge med og læse svarene mens det var "gratis" - den ordner du lige ik' Arnesmart?? LOOL

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-09-05 16:18

LOL - Klamme Klumme. Du skal squ selv sende dine emiler, men en fladpandet idiot som dig gider de jo ikke at svare, dertil har du squ kvajet dig én enkelt gang for meget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-05 17:03

Her er svaret på spørgsmålet.........................jo jeg gør.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-09-05 17:50

UUUUUuuunderligt........ Nu har jeg fået 10 (TI) mails....... Det forslår da som en skrædder i helvede!!! Jeg venter f. eks. stadig på at få besked om et spørgsmål der blev lukket i går, og om et nyt spørgsmål i en gruppe, jeg abonnerer på..... Mon kandu sorterer i de mail, de sender ud??? Mærrrkligt....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-09-05 22:19

Så er der gang i den her!

Trajve styk til at starte på

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 13-09-05 07:43

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-09-05 07:54

juhuuu - så kører vi igen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-09-05 10:23

Rart med et klart og præcist svar

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-09-05 14:30

Hihi, tak for accepten af mit svar.....................

Mennøe... selvfølgelig får jeg da mails... Endda nogenogtres stykker... Så har jeg lidt at gøre med at sortere.