/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sæler Bloig i Private
Fra : pk2dk99
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 11-09-05 18:19

Hej
Vi har en Ejerlejlihed som vi vil gerne salg men jeg har høret at det koster mange penge til ejendom mælger. Min spørsmål er at er det nemt at sælger egen bolig i private handler???? Hvor meget koster en advokat hvis man har en bolig som koster 1,2 mio kr?? Tak
mvh
Pk2dk99

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-09-05 19:47

vi har vores til salg lige nu og det er gennem marselis mæglerne. de tager kun 20000 for at sælge.
Vi har fået tilbud fra nybolig hvor de " kun " skulle ha 25000 men så skulle de også ha 7500 for internet reklame og 7500 for avis reklame+ at alle deres gebyrer var højere..
advokat priserne kan varierer. ring rundt og få tilbud. vi skal gi 8000,- til advokat for vores.

Junior

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-09-05 22:34

Du kan godt advokaten til at skrive slutseddel, hvis du selv finder en køber og advokaten skal du jo have fat i alligevel til skødet, hvad det koster ved jeg ikke men der er sikkert forskellige priser, så spørg rundt.
Hilsen Ove

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 12-09-05 17:28

Tak for svar. Vi skal nok spørg rundt

Annuller spørgsmålet
Fra : pk2dk99

Dato : 17-11-06 13:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål