/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangen "Tomorrow"?
Fra : Kazistuta
Vist : 1105 gange
100 point
Dato : 11-09-05 18:17

Jeg fik lige et positivt flash-back i dag, da jeg zappede forbi den dårlige amerikanske serie "Hope & Faith", hvor de to hovedpersoner sang en gammel sang, som sandsynligvis hedder "Tomorrow" - Det er i hvert fald det helt centrale ord i teksten. Jeg har hørt sangen flere gange før, og den stammer muligvis fra en musical, men jeg kan ikke finde ud af (eller huske), hvad den hedder. Er der et kvikt hoved, som kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-05 18:23
Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 11-09-05 18:32

Det kan også være Annie's sang Tomorrow fra Annie get your gun. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 11-09-05 18:32

Den er fra musicalen 'Annie'

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-09-05 18:33

Artist: Movies Soundtracks Lyrics

Song: Tomorrow

The sun'll come out tomorrow
bet your bottom dollar that tomorrow
they'll be sun
just thinking about tomorrow
cleares away the cobwebs and the sorow
'till their none
when i'm stuck with a day that's gray and lonely
i just think of my chin and grin and say oh

CHORUS
the sun'll come out tomorrow
so you gotta hang until tomorrow
come what may
tomorrow tomorrow i love ya tomorrow
your always a day away

when i'm stuck with a day that's gray and lonely
i just think of my chin and grin and say oh

CHORUS
the sun'll come out tomorrow
so you gotta hang until tomorrow
come what may
tomorrow tomorrow i love ya tomorrow
your always a day away
tomorrow tomorrow i love ya tomorrow
your always a day away

måske denne her

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-05 19:00

Hvis det er den tekst dova skriver, er det Tomorrow fra Annie get your gun. Hvis ikke kunne det også være: "Will You Still Love Me Tomorrow" med "The Shirelles".

Godkendelse af svar
Fra : Kazistuta

Dato : 11-09-05 21:09

Tak for svaret AJ.

Shirelles nummer kendte jeg godt i forvejen, men lige da jeg så titlen "Annie get you gun" faldt ti-øren - det var jo derfra, sangen var!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-09-05 21:13

Kazistuta -> Åh det var så lidt. Det er jo sommetider ikke ret meget skub vore hjerner skal have for selv at kunne. Hilsen AJ