/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
E-mails?
Fra : epidedymittis
Vist : 349 gange
5 point
Dato : 11-09-05 00:48

Er det kun mig der ikke for nogen E-mails fra kandu.dk? Kommer de på et senere tidspunkt? Hva er problemet?

Og så lige et undringsspørgsmål:
Hvorfor er der SÅ mange brugere online søndag kl 0043? (Brugere online : 392) Er der ikke noget suspekt ved det?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-09-05 00:50

Nope, jeg får heller ikke!

Nææh folk vil ikke have at weekenden slutter! derfor!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-05 00:52

Siden i går kl. ca. 10.00 har jeg ikke modtaget mails fra kandu.

Du er ikke alene om problemet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-09-05 00:53

Siden i går er = fredag den 9.9.05

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-09-05 08:20

Heller ingen mails hertil. Lige nu er der 534 online, det har jeg heller ikke set før

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 5 point
Dato : 11-09-05 09:20

epidedymittis

Jeg vil tro at de har et af deres efterhånden så kendte nedbrud i deres maskinpark. Det kan jo så være hvad det være vil....men men

Som der ofte siges, når Teamet bliver forsvaret af forskellige brugere (de samme 2-3 stk. hver gang lool), så er det jo gratis, og man kan af den grund ikke stille krav.

Selvfølgelig kan vi stille krav. Som minimum kan vi stille det krav, at Teamet, gider pakke deres arrogante holdning sammen og giver os besked. Det har ikke en dyt med penge eller maskinpark at gøre, at de ikke giver besked. Det er jo bare at oprette en tråd, som vi andre gør det, og i denne give deres brugere et hint om hvad der er galt og hvornår det forventes at være rettet.

Men neeej nej - traditionen tro, så er de skrupskide ligeglade, og brillerer fortsat med deres uhøflige og arrogante holdning. De vil kort og godt skide på deres brugere. De få gange hvor de har nedladt sig til at meddele sig til brugerne, er de fremkommet med gydne løfter og tomme trusler, som ikke på noget tidspunkt er blevet indfriet.

Det skulle såmænd ikke undre mig, om et indlæg som dette kunne bringe deres hysteriske ligtorne og deres arroganceeksem i udbrud, så de slettede en bruger LOOL

Skulle det være tilfældet, så pyt.... jeg er ved at brække mig over Teamets varemærke som er arrogence, ligegyldighed og uhøflighed

Go søndag

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 11-09-05 10:30

Ja, det ER da godt nok underligt. Jeg har heller ikke modtaget en email fra kandu.dk i to-tre dage nu. For 4 dage siden sendte jeg dem en email i anden sammenhæng. Den har jeg heller ikke fået svar på.
Hvad mon der er galt - og hvad mon der skal til, for at Teamet føler sig motiverede for at kommunkere?

Go søndag

mvh
starguy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-05 10:35

epidedymittis -> Hva er problemet? ..spørger du.

Dette kan man kun gisne om og jeg har gennem tiden hørt flere plausible forklaringer :

1.) Virus : http://www.kandu.dk/dk/spg/52076 ( ..en lidt lang tråd, men indholdet er alvorligt nok )

2.) Programmeringsfejl : Der er fejl i implementeringen at databasesystemet, som giver anledning til trashing. Dvs. at systemet bruger mere tid på at administrere sig selv end at servicere klienterne.

3.) Søgerobotter : Dette er kandu.dk's egen forklaring på problemerne : De får besøg af 4-5 søgerobotter som indexerer siderne i databasen. Dette skulle efter sigende optage så mange resourcer at systemet ikke kan håndtere andre opgaver. (Dette vil jeg dog som 'tekniker' sætte spørgsmåltegn ved, om kan have sin rigtighed? )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-09-05 10:43

Omkring ovenstående punkt 3.) :

Hvis søgemaskiner spawn'ede så mange processer ved en indexering af en tilmeldt database, at pågældende system blev kørt ned til sokkeholderne, tror jeg div. søgemaskiner ville stå med et problem, de med 100% sikkerhed ville blive gjort opmærksom på af nogle få millioner brugere....og STAKS gøre noget ved det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-09-05 11:44

En anden del af det problem i omtaler her i tråden, det er NÅR deres mailserver så igen kommer på banen, så bliver man bombarderet med mail fra alle de kommentarer der er indløbet igennem de sidste tre dage i diverse tråde man har deltaget i
------------------------------------------
Jeg har da før oplevet at få over 500 mails i løbet af en eftermiddag fra kandu.dk

...... men OK. så bliver min postkasse indstillet så mail derfra er Spam som slettes direkte i stedet for først at vende "Spammail" og "Papirkurv" - ellers bliver jeg squ helt ør i hovedet af al den dytten og båtten min postindgang giver hvergang jeg modtager mail
Hvis jeg sender dem over i incredimail og aktiverer "butleren" så skal han jo snart på førtidspension - den stakkels mand
god søndag
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-05 12:14

Ingen mails, men jeg sender heller ikke nogen.
Sådan har jeg det også med julekort.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 12:16

starguy ..........."For 4 dage siden sendte jeg dem en email i anden sammenhæng. Den har jeg heller ikke fået svar på." - skriver du

det skal da nok hjælpe fedt når mailserveren er nede

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-09-05 18:35

Ok, jeg er altså IKKE den eneste.. RART at høre!

..men derfor ku de jo godt tage sig sammen..!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 11-09-05 18:37

Tak for svaret Klumme. -og alle jer andre.

Kommentar
Fra : Klumme