/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
virus
Fra : popo
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 10-09-05 21:16

Hjælp for et sort felt på skærmen,der står ( Your system is infected. ) System has been stopped due to a serious malfunction spyware activity has been detected,
It is recommended to use spywarw removal tool to prevent data loss.
do not use the computer before all spyware removed.
der kommer også hele tiden et microsoft advarsel som bliver ved med at komme med op og jeg kan ikke foretage mig noget de fylder hele skærmen er der nogen som kan hjælpe

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 21:21

prøv at se på disse sider www.arlet.dk www.virusfri.nu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 21:23

der er også denne www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 22:43

popo - se så at komme ind og hent hijackthis hos enten arlet eller spywarefri som nævnt ovenfor - hos arlet kan du læse om den også - scan og send loggen ind - så bliver du hjulper hele vejen igennem og får renset helt ud og får gode råd om hvordan du skal beskytte din pc

Kommentar
Fra : popo

Dato : 10-09-05 23:04

tak for hurtigt svar prøver kan i også fortælle mig hvordan man fjerner AZE search bar og Yoursitebar jeg har haft google som start side men det kan ikke lade sig gøre mere de to sitebar overtager det hele PS: jeg kan ikke logge ud fra kandu jeg er på hele tiden

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-09-05 23:14

Som norsted1, siger, bare du ikke nåede at trykke på OK, så HAR du fået virus.......
ET,,, tager over disse dage.
Og med så meget gratis virusbeskyttelse, SÅ ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 09:14

POPP hør så efter - ind hos www.spywarefri og få scannet din pc - så kommer du af med alt det snavs du har med god hjælp undervejs !!!!!!!!!!! (der skal mere til end at blot fjerne skidtet - det skal ud de forskellige steder fra )

afsted med dig !!!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-09-05 09:17
Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 100 point
Dato : 14-09-05 08:57

Har fjernet adskillige ting med denne...

download og installer og kør den så....gratis og effektiv

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=321cd7a2-6a57-4c57-a8bd-dbf62eda9671&displaylang=en

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 31-08-06 08:41

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 31-08-06 08:43

Selv tak,

herligt at kunne hjælpe

Henrik