/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Reservedel til puch ms 50!!!!
Fra : s_v_u
Vist : 4743 gange
100 point
Dato : 10-09-05 16:27

Heii.
Jeg har en en gammel puch ms 50. Jeg er ved at renovere den. Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle der kender steder man kan købe reservedele til den ud over thansen.dk og protuna.dk. Eller privat...
Hvis der er nogle der har et helt stel til den som jeg kunne købe ville jeg blive glad.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-09-05 17:06
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 17:13
Kommentar
Fra : s_v_u

Dato : 10-09-05 17:59

http://www.moto-leoni.dk/shop/ kan man ikke få noget til puch ms 50

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 18:12

s_v_u.. de skriver ELLERS sådan. KNALLERT DELE TIL ALLE MÆRKER SAMT TILBEHØR. MOTO-LEONI.DK HAR ET STORT LAGER AF RESERVEDELE . VI HAR UDOVER EN MASSE SUPER TILBUD OGSÅ DET STØRSTE UDVALG I KNALLERT RESERVEDELE TIL CLASSICERE SOM PUCH,SUZUKI,YAMAHA, MAXI , VESPA MM. DER VIL LØBENDE BLIVE LAGT FLERE DELE PÅ SIDEN AF VORES STORE UDVALG-ER DER NOGET DU MANGLER SÅ SEND EN E-MAIL ELLER RING ! sÅ PRØV AT RINGE TIL DEM, MÅSKE DE KAN HJÆLPE

Kommentar
Fra : 127tage

Dato : 10-09-05 22:27

her er der orginal dele fra puch lagret... www.puch.dk

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 13-09-05 11:29

Hos puch-wieser har de mange ting for det meste originale dele. Så er det enkelt, man bestiller de ting man skal bruge, derefter modtager man delene ca. 5-6 dage efter. Så får man 30 dages betalings frist (Bank overførelse).
Priserne kan faktisk konkurrere med de ”pap” vare der sælges herhjemme fra dvs. L.... Internet butikker.
De har også original lak samt stafferinger.
http://www.puch-wieser.at/

Ellers hvis du bor i nærheden af Roskilde da prøv tempo cykler på Ringstedvej. Hvis de ikke har det så skaffer de det mennn de ved også hvad de skal ha for det...

MV.
Peter