/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hjælp til blomster på bilen
Fra : bublebee
Vist : 7388 gange
50 point
Dato : 10-09-05 16:07

når vi nu på fredag skal pynte vores bil til vores bryllup om lørdagen så vil vi jo gerne have blomster ranke foran. Enten ved foruden eller noget.

Nogen der har et forslag til hvordan man gør eller en side hvor der står hvordan man gør???

Hjælp

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-09-05 16:26

Hej bublebee.

Her er i hvert fald et flot billede af en bil som er smukt pyntet til bryllup :)

Stort tillykke med dagen!

Og...husk nu at gå baglæns i seng fredag aften, det skulle garantere fint vejr om lørdagen ;)

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-09-05 16:33

hehe oki vil.du det må vi huske. Men der er nu intet billede ;)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 16:51

bare ikke noget med at gå baglæns til alteret
og se så at få venner og familie til at binde blomster der kan hænge - sidde fast osv - det bliver såååååå flot

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 10-09-05 16:55

Hej Bublebee.
Jeg vil foreslå at i køber noget hvidt tyl i den længde i skal bruge, eks. Forrudens bredde + de centimeter fra forruden+det der skal rundt om spejle+ sløjfe i begge sider.
Blomster i små buketter og bindes på tyllen. (laves selv eller bestilles ved gartneren )
I ønskes tillykke med den kommende store dag.
Hilsen Rita

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-09-05 17:02

Hej igen.

Æw - du siger der ikke er billede på mit link - jeg prøver igen ;)

http://www.hertzdk.dk/lightpage.asp?lightpageID=61

Den er såååå flot :)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 10-09-05 17:04

...men i øvrigt vil jeg da give miritdk ret...se nu at få vennerne og familien i gang, det er da dém der skal sørge for at I to kommer standsmæssigt rundt, den dag

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-09-05 17:06

hvor køber man de der brede flotte bånd??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 17:08

her er der også et billede af en pyntet bil, alt efter smag og behag, kan krandsen udelades http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/index.php?act=Attach&type=post&id=32056

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 10-09-05 17:09
Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 10-09-05 17:15

Jeg har kigget længe og inderligt på nettet, men kun fundet disse to links med billeder på. Man kan jo også bruge tyll og blomster, selv om det nok er pænest med silkebånd og blomster. Men det er jo en smag sag. Men jeg vil tro, de fleste blomsterhandlere laver bilpynt. Der er bare ikke nogen billeder af det, hvis i har tænkt jer at lave det selv. Men tag en snak med blomsterhandleren.

http://www.blomsten-hjorring.dk/_page/_links/page5.htm (nederst på siden)
http://www.rlslimo.dk/bryllup-tilbud-udsmykning.asp

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-09-05 18:50

Nogen af jer der ved hvor man kan købe det brede flotte bånd. Vi kan kun finde silkebånd i 3,7 cm bredde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 19:04

Jeg ville prøve i en hobby forretning f.eks her http://www.pandurohobby.dk/

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-09-05 22:01

ss det var der vi havde set de andre bånd nordsted. men de er vel egentlig også gode nok?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 22:17

Det ved jeg ikke sådan liiige, men hvis i stadig gerne vil have det i bredere, så er der også en mulighed i Roskilde i http://www.stofogstil.dk/

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 14-09-05 18:20

andre gode ideer

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 10-10-05 13:11

Tak for svaret Nordsted1.

Vi pyntede bilen flot med tyl fra sisespejle og ned i et V med blomster for enden.

Meget fint