/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Sang til kollega der rejser.
Fra : Dyrbyogco
Vist : 2268 gange
50 point
Dato : 10-09-05 14:26

Vi er en lille vugestue der skal holde fest med en kollega der rejser til nyt job efter 14 år.
Er der nogen der har ideer til - hvordan eller temaer - Frækr eller??? Ideer ønskes.
på forhånd tak.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-09-05 14:41

Skaf en stykke tøj fra kollegaen.
Lav "stoftryk" med alle ungernes og de voksnes hænder.
så kan hænderne bære vedkommende videre i verden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 14:58

Hvis i ikke kan skaffe et stykke tøj som Eyvind foreslår, kan i lave fingeraftrykkene på et forklæde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-05 15:58

En god ide Eyvind

Køb evt. en t-shirt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 18:05

Så er der sangen: Farvel og tak farvel og tak, og jeg håber at vi ses igen en anden gang

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-09-05 18:00

undskyld ans, men en t-shirt - altså hvor mange hænder kan den "bære"?
hvad med en dug/håndklæder/ lagen.... med ungernes frembringelser - hænder fødder osv., servietter eller forklæde med de voksnes fodaftryk. tja, der er mange muligheder.
der er en sang a la : ka' du ha' det rigtig godt, ka' du passe på dig selv. husker ikke resten, men den var da til at lære for de fleste aldersklasser.
held og lykke med dagen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 16:04

Har først i dag fået en mail til denne tråd.

Der er tale om en lille vuggestue. Børnene på denne vuggestue har vel ikke så store hænder/fødder!

Der vil være plads til hænderne på en t-shirt.

Hvis der i vuggestuen er taget et gruppebillede, kan dette billede bruges som aftryk på en t-shirt.
Hos en fotoforhandler koster det ca. 100,- kr incl. t-shirt at få foretaget et sådant aftryk.