/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
titanic, adventure out of time
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 470 gange
20 point
Dato : 10-09-05 14:01

Hej.

Jeg har i længere tid søgt efter spillet "Titanic, adventure out of time", men kan sgu ikk finde det nogen steder.

Nogen der ved hvor man kan få det spil rimelig billigt... det er jo ret gammelt efterånden...

håber på hjælp...

hilsen

Oompa

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 10-09-05 14:11

http://www.macindeks.dk/spil.asp

der kan du se hvem der sælger det, men det koster 399,00

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 10-09-05 14:20

det var dyrt for et spil der er snart 10 år gammelt-..

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 10-09-05 14:23

ja giver dig helt ret, prøv at rykke en annonce i dba, måske nogen har det stående hvor det bare samler støv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-09-05 19:10

Oompa_Loompa... der findes mange Pc forretninger med salg af brugte spil, jeg kan selvfølgelig ikke lige komme på hvad de kan hedde, men der er mange

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 10-09-05 20:31

Jeg var det liggende, hvad vil du give for det??
Vixen

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 13-09-05 18:59

50 kr.

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 20-09-05 12:25

Sorry men det er for lidt, da jeg fik tilbudt 200 sidste år.
Vixen

Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 20-09-05 16:04

helt i orden, men så meget vil jeg ikke give for så gammelt et spil-.--

Annuller spørgsmålet
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 06-12-06 17:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål