/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Siden kan ikke vises
Fra : den_nysgerrige
Vist : 297 gange
191 point
Dato : 10-09-05 13:42

På mange sider, kan jeg kun se halvdelen af siden, for jeg får mange steder et rødt kryds og siden kan ikke vises, det er tit ved annoncer og andre ting på feks www.bt.dk og lign, så der er nok et eller andet flueben, jeg skal have fjernet for at se hele siden, men hvor ?

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 201 point
Dato : 10-09-05 13:45

Det kan godt være dine cookies, der driller / eller gemte midlertidige filer

Stå i browser, vælg funktioner, internetindstillinger,

slet cookies og slet filer

så gætter jeg på, det kører

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 10-09-05 13:48

PS: Hvis (når) det var det, så vælg igen Internet Explorer, funktioner, Internetindstillinger

Fanebladet "Avanceret" -> Sæt flueben med "Slet mappen Temporary internet files, når webbrowseren lukkes" - så undgår du det fremover

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-09-05 13:54

Kan også være din firewall, der ikke tillader aktive x, eller kørsel af scripts.

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 10-09-05 13:55

Du er en klog mand Erling.Du minder godt nok meget om BjarneD
Du havde fuldstændig ret, jeg nøjes godt nok bare med at slette gemte midlertidige filer, men det var nok til at jeg kunne se igen - Jeg er nemlig ikke så vild med at slette alle mine cookies - de er jo rare at have.
Så jeg brugte lige dit efterfølgende råd mht fast tømning af temp.

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 10-09-05 13:57

Tak for svaret erling_l.

Lige i øjet.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-09-05 21:36

Wow - tror jeg vil hænge din tilbagemelding op på væggen - nu jeg tabte til Lasse Rimmer i går (naturligvis pga. 2 klare fejl i spørgsmålene ***lol***)
- dejligt med lidt selvtillid igen ...