/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
indlæg ved nettips
Fra : hghghg
Vist : 439 gange
150 point
Dato : 10-09-05 12:13

Kommentar til virusmeddelelse.

Vi fik i dag besked om at der skulle være virus i programmet Stationripper.
Ved at følge linket i beskeden kom jeg til en kandu.
Det viser sig så at fyren mener programmet Screamer, der er et helt andet program.

Nu har jeg for at rydde enhver tvivl af vejen gjort følgende.

Begge programmer er blevet hentet og installeret.
Der er foretaget virustest med 2 antivirusprogrammer, som ligger på min maskine, samt en onlinetest ved Trend.
Ligeledes er der blevet kørt 3 forskellige anti-spyware programmer.

Alle 6 test var negative.
Har endvidere ledt ved flere antivirus firmaer efter denne virus, søgeresultatet var 0.

Så spørgsmålet stiller sig nu, hvad hedder det antivirus program der er blevet benyttet?
Hvor er programmet hentet?

Med venlig hilsen
Hans-Georg
www.nettips.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 12:18

burde det ikke oplyses hvilke scannere der er brugt og hvilken virus der er tale om ??????

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 160 point
Dato : 10-09-05 12:18
Godkendelse af svar
Fra : hghghg

Dato : 10-09-05 17:19

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 13-09-05 20:44

Jeg siger også tak

mvh
jakjoe