/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
nogen der ved hvad sangen hedder
Fra : Divad89
Vist : 363 gange
50 point
Dato : 10-09-05 10:14

Jeg har hørt en spille en sang på guitar, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er for en sang, så næste gang han spillede den optog jeg den på min mobil men der er en del støj, men hvis i kan finde ud af hvilken melodi det er så vil jeg blive så glad jeg har uploadet den hertil så hvis i henter den ned og prøver at høre den ftp-serveren er ftp.medlem.jubii.dk brugernavnet er divad1989 og adgangskoden er sangen, håber i kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen

David

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 10:37

hvortil ????????????????

Kommentar
Fra : Divad89

Dato : 10-09-05 11:08

hvortil hvad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 11:10

hvor har du uploadet sangen til ??????

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 10-09-05 11:46

Du sover da vist i timen miritdk ..
Den er uploadet til ftp://ftp.medlem.jubii.dk

Jeg kan godt komme ind på serveren men ikke hente filen..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 11:49

JEPS !!!!!!!! to timers søvn er ikke nok gennem en uges tid - sorry !!!!!!!!

øver mig lige på at læse indenad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 11:50

to timers søvn pr næsten nat - tror jeg hopper ud og får noget kaffe og koldt vand

undskylder både for indlæg og misbrug af tråden til divad89 !!!!!!!!

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 10-09-05 11:55

Så nu fik jeg den hentet, men jeg kan desværre ikke høre det godt nok til at komme med et gæt..

Kommentar
Fra : Divad89

Dato : 10-09-05 11:57

ja det er meget svært at høre ik, men det er i baggrunden, men jeg tænkte at hvis der var nogen der kendte den i forvejen, så kunne de nok høre det ud fra det jeg har optaget

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 10-09-05 12:03

Du er velkommen til at sende filen til pl_service@hotmail.com

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 10-09-05 12:28

Det er godt nok dårligt optaget, men hvorfor pokker spurgte du ikke fyren hvad det er for en sang.

Nu har min datter og jeg lige siddet og lyttet igennem 2 gange, og den første sang vi begge uafhængigt af hinanden tænkte på er "Nothing else matters" med Metallica, men er alligevel ikke sikre grundet den dårlige kvalitet.

mvh dova

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 10-09-05 12:42

Behøves ikke at sende den alligevel, havde problemer før med at åbne filen. Har hørt den, det er sku ikke til at høre. Hvis der ikke havde været al den snak, kunne det måske være. Ved ikke hvem der spiller, har heller ikke noget bud- så desværre.

Godkendelse af svar
Fra : Divad89

Dato : 10-09-05 12:52

Tak for svaret dova.

Det var den

Mange mange tak

Mvh
David

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-09-05 14:43

Det var da dejligt at høre det var den rigtige.

mvh dova