/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærm-reparatør?
Fra : hodge
Vist : 811 gange
20 point
Dato : 20-10-02 13:24

Hvem kender en der kan reparere en Sony 17" trinitron skærm. Den er knap 3 år gammel.
Det skal helst være i Østjylland/Århus.

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 20-10-02 19:59

Find en radiohandler i en lille by ude på landet i fagbogen eller www.degulesider.dk. Der kan du være heldig at finde en, som vil reparere til en fornuftig pris. Alle andre steder tror jeg det er spild af penge. Køb i stedet en ny - prøv f.eks. www.bj-trading.dk.

Accepteret svar
Fra : pasn

Modtaget 20 point
Dato : 20-10-02 22:13

Er egentlig stoppet med at reparere skærme,(har ellers repareret for det meste af midtjylland, dog uden at kunderne vidste at de havnede ved os), da det desværre i dag sjældent er renrabel hverken for kunde eller reparatør. Forstået på den måde at vi små radioreparatører meget sjældent kan skaffe diagrammer, reservedele eller få hjælp fra importørerne, hvorfor reparationen bliver for dyrt, enten for os hvis vi skal lave den til en rimelig pris, eller for kunden, hvis vi skal have betaling for den forbrugte tid. Kan dog ikke afvise at jeg kan hjælpe med at skaffe diagram eller reparationstips, hvis du kan finde en reparatør i nærheden der vil se på den. (Et lille firma, ellers bliver det for dyrt). Da du jo tilsyneladende kan gå på nettet, har du jo nok fundet en midlertidig skærm, så hvis ellers du har tålmodighed med at få den repareret, så lad os starte med at du sender en mail til mig på post@kvikserviceradiotv.dk med type nummer på skærmen og en fejlbeskrivelse,( + bynavn, da jeg ofte er i Galten og Odder), så må vi se om jeg kan hjælpe på en eller anden måde.
hilsen Per Nielsen. www.kvikserviceradiotv.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 25-10-02 20:29

> Hvem kender en der kan reparere en Sony 17" trinitron skærm. Den er knap
> 3 år gammel.
> Det skal helst være i Østjylland/Århus.

Hvis din sony skærm er under 3 år gammel burde der være garanti på den, jeg
havde en 17"sony trinitron skærm som jeg fik byttet efter 2 år, de kom ud på
min adresse med en helt ny skærm af en nyere model og tog den gamle med uden
problemer det kalder jeg for fin service, du får lige en adresse til sony
Danmark som du skulle besøge angående din defekte skærm.

http://www.sony.dk/cds/showpage.asp?nodeid=58368&loc=en_DK

Venlig Hilsen
Jan Larsen
www.bedst-web.dk

> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>