/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
PayPal spørgsmål
Fra : Seeman
Vist : 340 gange
50 point
Dato : 09-09-05 23:57

For nogle uger siden truede PayPal med at fryse min konto. Er uvis om de har gjort det eller ej. Hvordan kan jeg finde ud af det? Vil nemlig gerne vide det før jeg byder en vare...

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 60 point
Dato : 10-09-05 00:00

Hvis du kan logge ind på paypal er din konto stadigvæk aktiv. Det lyder som om, du måske har prøvet at tilknytte en bankkonto til din paypal - så plejer de at gå i sort. Du kan kun (desværre - indtil videre) bruge kreditkort). Hvis jeg har ret, så gå ind og slet din bankkonto-tilmelding - så får du ikke mere bøvl.

Men altså - kan du logge ind på paypal.com, kan du som udgangspunkt også betale.....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 10:56

Hvordan går det med dit problem - har nemlig lige selv modtaget mail derfra, hvor jeg skal opdatere mine oplysninger - det kan være, at det bare er det samme, du er udsat for? Det skal du regne med, kan ske engang imellem (og det er faktisk lidt bøvlet, fordi opdateringen klart er lavet til amerikanske kunder hvad angår de ting, som skal indtastes)

Godkendelse af svar
Fra : Seeman

Dato : 12-10-05 15:45

Tak for svaret erling_l. Min konto virker endnu, tror måske e-mailen var en fup mail.