/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hva så Arne ?
Fra : paperboy
Vist : 373 gange
1 point
Dato : 09-09-05 22:45

Hva så ArneDrengen får du dig en bette tår af den nyindkøbte paprødvin ?
Skal vi ikke ha lidt verbal krig, DIG mod alle vi andre
Du bestemmer selv emnet.
Fordi jeg sidder og småkeder mig, også fordi jeg ikke kan få creamypigens strittende brystvorter væk fra hornhinden
Så jeg lider også af koncentrationssvigt og indlæringsvanskeligheder, måske fordi det er lang tid siden den stod på 6

/Stadig uden brug af stavekontrol.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-05 23:02

Hvorfor vil du ha lidt verbal krig? Kandu er et vidensdatabaseforum Paperboy, og har intet med krig at gøre!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 09-09-05 23:12

tedd -> Rigtigt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-05 23:17

Og lad være med at høre efter "alle de andre" Det stadigvæk gratis at bruge din hjerne!

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 09-09-05 23:19

tedd>>tror nu der er nogle få stykker herinde der ikke ved hvad det vil sige

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-09-05 23:21

bredker> "nogle få stykker"

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-05 23:23

Gratis eller Hjerne Bredker?

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 09-09-05 23:29

gratis ved de fleste vist hvad er , at bruge hjernen , ser det ikke ud til alle ved hvad betyder

jakjoe>>ok , så sletter vi "få"

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-09-05 23:30

"Hva så paperboy ?" Er vi kedelige ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-05 23:31

Man kan jo købe mange med point!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-09-05 23:39

Jeg bryder mig ikke om krig, så jeg vil være kedelig sammen med Jakjoe, Tedd, Bennymanden og Bredker

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 09-09-05 23:48

Mangler jo Arnedrengen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-09-05 23:53

Tror du mangler flere end Arne, Paperboy

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 09-09-05 23:55

Jeg kan sagtens nøjes med arnedrengen
Citat
Hvorfor fanden stiller du ikke et spørgsmål som alle kan forstå? Læs lige dit eget spørgsmål. Enten er du en dum teenager der ikke har gidet følge med i skolen, eller også er du bare mere end almindeligt dum i nakken.
Dato : 09-09-05 19:31 http://www.kandu.dk/dk/spg/74022

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 00:02

Citat
Nu kan jeg se at du er helt ny bruger på Kandu. Velkommen til .

På Kandu findes der et pointsystem, derfor udlovede du også 40 point.

Disse point ER tabt når bare én person har svaret på dit spørgsmål, og hvis du synes at du har fået et godt svar, bør du også lukke spørgsmålet. Ellers ligger pointene bare og svæver i cyberspace.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Tilfreds paperboy?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 10-09-05 00:13

Ja nu begynder det at ligne lidt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 00:15

Får jeg så pointet?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-09-05 00:21

tedd> Pointtildelingen foregår ved afstemning.....(har jeg set )

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 00:30

Bortset fra at Eastwood altid vinder, jackjoe!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-05 00:34

med k

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 10-09-05 00:39

Tedd, du er tæt på, selvom tråden udviklede sig kedsomligt

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 10-09-05 01:29

[hør] paperboy -> Hér på Kandu.dk er det meget velanset, kutyme og almindelig praksis; at give alle påængårnø til mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-05 01:37

...... og så vågnede han

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-05 04:28

en rigtig herlig tak for en kedelig tråd - nu er jeg sikker på jeg kan sove

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 10-09-05 10:49

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-05 10:53

Velbekomme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 10-09-05 11:36

Jeg har sagt det før, men det kan åbenbart ikke siges for tit:
Citat
DE ER SKØRE, DE ROMERE !!!

God lørdag til alle.
<\\Benny