/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fantom CD
Fra : xhund
Vist : 382 gange
50 point
Dato : 20-10-02 13:18

Jeg har indtil nu brugt Fantom CD til at brænde images som jeg har downloadet. Men når trial-perioeden udløber kan jeg ikke længere bruge programmet. Er der nogen, der ved om det er muligt at geninstallere programmet, så det igen kan bruges? Eller er der nogen der kan anbefale et andet program istedet for?
mvh

Kommentar
Fra : TheDevil5700

Dato : 20-10-02 13:45

søg efter daemon tools på google

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-10-02 13:56

Hej Xhund,

så vidt jeg husker har jeg forslået dig at bruge "Deamon Tools"... i dit indlæg... "Hjælp mig!!!"... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5232

Deamon Tools er et gratis program og funker upåklageligt...
http://www.daemon-tools.org/downloads.htm
og vejledningen... -->
http://www.daemon-tools.org/daemon.htm

hvis du ønsker en vejledning på Dansk så sig lige til... men ellers er den nu ikke så svær at bruge...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-10-02 13:56

Hej xhund

Du kan, når perioden udløber afinstalere programmet.
Herefter skal du fjerne de nøgler i registreringsdatabasen der ligger under Fantom.
Er du ikke bekendt med hvordan registreringsdatabasen virker, bør du dog IKKE FORSØGE DETTE, eller som minimum tage en backup inden du starter.

Programmerne cdrwin
http://www.goldenhawk.com/

og Fireburner
http://www.fireburner.com/downloads.shtml

Kan vist også klare opgaven

mvh srhansen

Kommentar
Fra : xhund

Dato : 20-10-02 15:13

problemet er at jeg har downloadet et spil, der ikke vil køre med Daemon tools. Jeg kan godt installere det, men det spørger stadig efter CD'en når jeg starter det. Derfor ville jeg brænde den.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-10-02 15:23

Hej Xhund,

øh... spørger den heller ikke om CD'en hvis du bruger Fantom CD?

nu ved jeg ikke lige hvilket spil der er tale om, men jeg gætter på det har en form for beskyttelse... Deamon Tools ka' simulere 3 af disse beskyttelse metoder under punktet "emulation"...

men har du prøvet at lave en CD til CD brænding... hvor du har loadet cd-rom billedet af spillet i Deamon Tools og bruger den som CD til den CD der ska' brændes?

men umiddelbart hvordan du vender og drejer den når du ikke har en original CD til spillet ka' der være visse problemer forbundet med det, idet de som regel har puttet en hvis form for beskyttelse på... men nu ved jeg ikke lige hvilket spil der er tale om... så derfor ved jeg heller ikke hvilken form beskyttelse de har puttet på den...

men nu er det jo heller ikke helt lovligt... men det er selvfølgelig rart at ku' teste spillene fuldt ud indimellem før man køber dem, for at finde ud af om de nu også er det værd...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 29-10-02 00:29

Hej Xhund

Har du fået løst dit problem ?

mvh srhansen

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 15-11-02 00:48

ps. du kan også finde en "no cd" crack på:

http://www.game-revolution.com/
http://www.megagames.com/

Vh. dr_scooter

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 18-11-02 13:03

Hej igen

Har du prøvet fireburner eller Cdr-win ? (se link længere oppe)

mvh srhansen

Kommentar
Fra : gebbe

Dato : 25-11-02 19:11

>hvis du ønsker en vejledning på Dansk så sig lige til... men ellers er den nu ikke så svær at bruge...

JA TAK en Deamon Tools vejledning på dansk f.eks. sådan.

1) gør først dettet
2) dernæst ....
3) til slut .....

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-11-02 20:04

Hej Gebbe,

it's on it's way then...

jeg ka' ikke lige love hvornår den bliver færdig, da jeg har rimelig travl og gang i en hel masse... men jeg regner med at ha' den færdig inden for en uge... og så smider jeg et link til den herinde...

hvis jeg evt. sku' glemme det... så smid lige en besked herinde eller send mig en mail på strarup@worldonline.dk, hvis jeg evt. sku' glemme det, er det ikke fordi jeg ikke har lyst til at lave en vejledning, men jeg har som sagt en masse flyvende omkring ørene i øjeblikket...

mvh.

Strarup